-
Data: 2018-04-25 09:09:21
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]24 Apr 2018 15:59:57 GMT, Budzik
> Bajdurzysz panie... Juz widze te reklamy: wyporzycz auto
> od nas, mało pali bo wycielismy DPF...
Nie musi być reklam, jest coś takiego jak poczta pantoflowa -- bardzo
skuteczne narzędzie, szczególnie jak wypożyczalnia już trochę działa.
> Ty twierdzisz, ze nie ma problemu bo twój nie ma problemu...
Twierdzę na podstawie setek tysięcy pojazdów które jeżdżą i problemu nie
mają, a ty się odnosisz do paru swoich znajomych. Problem NIE JEST GLOBALNY
jak tutaj utykasz. Najczęściej problemy z DPFami mają importowane używane
auta, a z nowych to tylko takie co właściciel kupił diesla i jeździ nim
10km jeszcze dodatkowo ekodrajwingiem bo przecież diesel ciungnie najlepiej
od 1000 do 1500 obrotów a za wchodzenie na 2000 się idzie do piekła. Mam
takiego znajomego -- jechałem jako pasażer jego Borą, to myślałem że się
zapłaczę -- 60/h a ten już na 5 i wszystkie biegi po drodze wbite.
> Ja twierdze ze sa problemy bo mam doswiadczenia z kilkudziesieciu aut i
> co chwile słysze ze coś z DPF nie tak.
> PRzebiegi rozne - od kilkudziesieciu tysiecy do kilkuset ale niestety
> problemy sa.
Kiedy w końcu zrozumiesz, że to nie z DPFem jest zazwyczaj coś nie tak,
tylko z silnikiem? Wypożyczalniom nie zależy na tym aby dbać o silnik, w
ogóle o samochód, serwis to dla nich dodatkowa strata czasu i kasy, a potem
i tak aut nie wykupuja tylko biorą kolejne. Wtrysk się sypnie, nie będa
naprawiać, bo nie ma to dla nich sensu. Dla kowalskiego wyższe zużycie
paliwa ma znaczenie, poczytaj sobie forum Mazdy ile DPFów poleciało z
powodu tego "traconego" 1L/100km na rzecz wypalania. Dalej było że wtryski
leją (bo przeloty 350+ skręcone oczywiście na niemieckiego dziadka), a
naprawa droga, to niech sobie leją i niech kopci a filtr do kosza. Pewna
część wywalała "prewencyjnie". Też mam takiego znajomego nieopodal. Kupił
nawet całkiem zadbaną M6 taką jak moja, po tygodniu wyrżnął DPF, bo rzekomo
więcej mocy i mniejsze spalanie.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.18 09:15 p...@g...com
- 25.04.18 09:49 Myjk
- 25.04.18 09:53 p...@g...com
- 25.04.18 10:38 RadoslawF
- 25.04.18 10:46 Myjk
- 25.04.18 10:59 Budzik
- 25.04.18 10:59 Budzik
- 25.04.18 11:55 Myjk
- 25.04.18 11:58 Myjk
- 25.04.18 12:03 Marek S
- 25.04.18 19:08 RadoslawF
- 26.04.18 20:59 Budzik
- 26.04.18 20:59 Budzik
- 01.05.18 23:02 j...@i...pl
- 01.05.18 23:03 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=