  • 51. Data: 2011-12-29 01:15:02
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Mówisz o tej, w której negowałeś fakt iż ubezpieczyciele od lat
    > dopłacają do OC?
    > I oczywisty brak automatyzmu, który sugerowałeś?

    No właśnie z tego co pamiętam dyskusje w tamtym wątku zakończyłem, gdy
    zacząłeś wypisywać głupoty podobne do tej powyżej. :-)

  • 52. Data: 2011-12-29 01:30:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, to <t...@i...pl> wrote:

    > No właśnie z tego co pamiętam dyskusje w tamtym wątku zakończyłem, gdy
    > zacząłeś wypisywać głupoty podobne do tej powyżej. :-)

    Ubezpieczyciele doplacaja? Kurde, gdybym wiedzial to bym sie tak nie
    spieral o odszkodowanie... Biedaki :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2011-12-29 01:39:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Ubezpieczyciele doplacaja? Kurde, gdybym wiedzial to bym sie tak nie
    > spieral o odszkodowanie... Biedaki :-(

    Do jakiegoś produktu mogą dopłacać, ale:

    - to nie ma żadnego związku z istnieniem bądź nie korelacji pomiędzy
    wypłacanymi odszkodowaniami, a płaconymi składkami
    - jak dopłacają do jednego, to odbijają to sobie na pięciu innych, bo
    pieniędzy raczej nie drukują

  • 54. Data: 2011-12-29 02:13:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 29 Dec 2011 00:15:02 GMT, to wrote:

    > begin Cavallino

    > No właśnie z tego co pamiętam dyskusje w tamtym wątku zakończyłem, gdy
    > zacząłeś wypisywać głupoty podobne do tej powyżej. :-)

    Ale do OC podobno naprawdę dopłacają (poza klientami którzy mają maksymalne
    zniżki), odbijają sobie to na AC które wielu kierowców bierze w pakiecie.

    No ale kupując samo tylko OC i nie mając maksymalnych zniżek statystycznie
    kupuje się usługę do która ubezpieczyciela więcej kosztuje niż na niej
    zarabia.

  • 55. Data: 2011-12-29 13:39:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Albo znów chcesz przytrollować i jak zwykle z mizernym skutkiem,

    Nie trolluje, ale jeśli masz na myśli skutek moich postów, to prawie
    zawsze jest zajebisty -- ciekawa dyskusja. ;)

    > albo
    > nie masz bladego pojęcia o samochodach, a konkretnie o ich naprawianiu.

    Więc oświeć mnie, co takiego się w tych samochodach tak strasznie
    popsuło, co powoduje, że nie da się naprawić i sprzedać taniej, tylko
    trzeba utylizować.

  • 56. Data: 2011-12-29 16:11:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "to" <t...@i...pl> wrote in message
    > Więc oświeć mnie, co takiego się w tych samochodach tak strasznie
    > popsuło, co powoduje, że nie da się naprawić i sprzedać taniej, tylko
    > trzeba utylizować.

    nie wystarczy im tam wpuscic na plac gromady mechanikow - ktos
    musi za to potem wziac odpowiedzialnosc

    najpierw to trzeba by je rozebrac niemal do ostatniej srubki, umyc,
    wysuszyc, wymienic tapicerke, elektronike, wszystkie silniczki
    - ruchome lusterka i inne ruchome czesci, przelaczniki na desce\kierownicy,
    ciegna, mawiewy, chlodnice, katalizator, skontrolowac sporo
    czesci mechanicznych jak lozyska, sprzeglo, upewnic sie ze to bloto
    nie dostalo sie do skrzyni, silnika, woda w wiazce kabli po kilku
    przemarznieciach tez potrafi zdzialac cuda...

    te 1000 samochodow to tak niewielki ulamek ich rocznej produkcji ze
    watpie czy ma sens zajmowanie sie nimi tylko po to zeby sprzedac je
    potem za polowe (moze nieco wiecej, w kazdym razie bez sprawdzenia
    wszystkiego od zera nie bedzie to produkt pelnowartosciowy i nikt
    go nie kupi bez solidnego upustu) ceny

  • 57. Data: 2011-12-29 19:53:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Nie trolluje, ale jeśli masz na myśli skutek moich postów, to prawie
    > zawsze jest zajebisty -- ciekawa dyskusja. ;)

    LOL

    > Więc oświeć mnie, co takiego się w tych samochodach tak strasznie
    > popsuło, co powoduje, że nie da się naprawić i sprzedać taniej, tylko
    > trzeba utylizować.

    Tapicerka - w zasadzie do wyrzucenia - czyli fotele, dywaniki, podsufitka,
    boczki, wygłuszenia, izolacje, deska (krótko mówiąc rozbierasz wszystko do
    gołej blachy)
    Instalacja elektryczna - praktycznie w całości
    Liczniki, wskaźniki, przełączniki.
    Linki. Filtry.Łożyska. Z silnika zostaje korpusik, bo rozebraniu,
    sprawdzeniu i stwierdzeniu obecności, będz nieobecności korozji. Osprzęt
    raczej nie przeżyje.
    Akumulator. Przekładnia kierownicza - przynajmniej do regenracji.
    Reflektory.

    Zostają zewnętrzne plastiki i karoseria, które trzeba rozebra i wyczyścić.
    Pytanie co z profilami zamkniętymi, które mogą wymagać ponownej konserwacji.

    Naprawde uważasz, ze da sie to naprawić w sposób, który nie spowoduje
    podwojenia wartości auta lub nie spowoduje mnożących sie problemów podczas
    eksploatacji tanio naprawionego auta?

    A przemysłowa utylizacja powoduje odzyskanie w praktyce >90% surowców z
    jakich zbudowany jest samochód.
    Metale, niemetale, plastik, guma - a wszystko to bez rozkręcania, a tylko
    przez zmielenie i oddzielenie odpowiednich granulatów.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 58. Data: 2011-12-29 20:57:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > No właśnie z tego co pamiętam dyskusje w tamtym wątku zakończyłem, gdy
    > zacząłeś wypisywać głupoty podobne do tej powyżej. :-)

    Nie - głupota powyżej (automatyzm) jest Twojego autorstwa.
    I choćbyś nie wiem jak się wił, to już tego nie zmienisz.
    Pozostaje przeprosić.

  • 59. Data: 2011-12-29 20:58:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale do OC podobno naprawdę dopłacają (poza klientami którzy mają
    > maksymalne
    > zniżki), odbijają sobie to na AC które wielu kierowców bierze w pakiecie.

    Ale to wie lepiej niż oni czy dopłacają czy nie.
    Nie mogą dopłacać, bo każda szkoda automatycznie powoduje wzrost składki i
    to jeszcze wstecz.

  • 60. Data: 2011-12-29 22:47:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Ale to wie lepiej niż oni czy dopłacają czy nie. Nie mogą dopłacać, bo
    > każda szkoda automatycznie powoduje wzrost składki i to jeszcze wstecz.

    Nie dość, że nie wiesz o czym piszesz, to jeszcze kłamiesz.