  • 91. Data: 2011-12-31 14:51:15
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 31 Dec 2011 10:04:31 +0100, Bydlę wrote:

    > Przetwarzający odpady wmówili głąbom w Facebooka i
    > imnych podobnych, że odkręcanie (za darmo i za przetwarzającego) korków
    > jest kul

    Korki to się odkręca żeby śmieciarka mogła zgnieść butelkę, raczej nie po
    to żeby się coś łatwiej przetwarzało, zwłaszcza że nakrętki i tak lądują w
    tym samym koszu na śmieci.

  • 92. Data: 2011-12-31 14:52:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Dlaczego do worka na plastiki (we Wroclawiu zbieraja z pod domow) nie chca
    > by wrzucac plastiki z papierowa etykieta (PETY po napojach) to mnie troche
    > zdziwilo! Takich jest masa... a niby wystarczy odmoczyc w wodzie i
    > zostanie sam plastik?

    bo Ci co w Polsce zbierają smieci sortują to ... ręcznie :D

    Nie możesz porównywać oszczepu z epoki kamienia łupanego do karabinu
    snajperskiego...

    EOT

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 93. Data: 2011-12-31 16:03:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Korki to się odkręca żeby śmieciarka mogła zgnieść butelkę,

    Przecież można ją zgnieść samemu i zakręcić.
    I zyskujesz na tym Ty, gdy nie płacisz za wywóz powietrza w butelce.

  • 94. Data: 2011-12-31 16:44:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 31 Dec 2011 16:03:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Przecież można ją zgnieść samemu i zakręcić.
    > I zyskujesz na tym Ty, gdy nie płacisz za wywóz powietrza w butelce.

    A jak ktoś sam gniecie, to pewnie nie ma nic złego w wyrzucaniu zakręconej
    butelki. Ale podobno większość ludzi wyrzuca zakręcone butelki, pełne
    powietrza.

  • 95. Data: 2011-12-31 16:53:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A jak ktoś sam gniecie, to pewnie nie ma nic złego w wyrzucaniu zakręconej
    > butelki. Ale podobno większość ludzi wyrzuca zakręcone butelki, pełne
    > powietrza.

    Totalny bezsens, pewnie jakieś ćwierćmózgi, którzy nigdy nie myślą co robią.

  • 96. Data: 2012-01-01 04:24:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Tapicerka - w zasadzie do wyrzucenia - czyli fotele, dywaniki,
    > podsufitka, boczki, wygłuszenia, izolacje, deska (krótko mówiąc
    > rozbierasz wszystko do gołej blachy)
    > Instalacja elektryczna - praktycznie w całości Liczniki, wskaźniki,
    > przełączniki. Linki. Filtry.Łożyska. Z silnika zostaje korpusik, bo
    > rozebraniu, sprawdzeniu i stwierdzeniu obecności, będz nieobecności
    > korozji. Osprzęt raczej nie przeżyje.
    > Akumulator. Przekładnia kierownicza - przynajmniej do regenracji.
    > Reflektory. (...)

    Marudzisz. Nikt nie mówi o przywróceniu stanu fabrycznego, tylko o
    sprawieniu, że auto będzie zdatne do użytku. Zresztą można by je sprzedać
    "tak jak są", chętni by się na pewno znaleźli.

    Tylko jakby to wyglądało z punktu widzenia wizerunku -- "Honda sprzedaje
    auta po powodzi"? I pewnie o to cała sprawa się rozbija.

    > Naprawde uważasz, ze da sie to naprawić w sposób, który nie spowoduje
    > podwojenia wartości auta lub nie spowoduje mnożących sie problemów
    > podczas eksploatacji tanio naprawionego auta?

    Może sprawiać jakieś problemy jak będzie odpowiednio tańsze.

  • 97. Data: 2012-01-02 07:49:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Chociaż oczywiście to wszystko może się zmieniać. Jakiś czas temu
    > słyszałem że ubezpieczyciele zarabiają na OC tylko na grupie najmniej
    > szkodowej ktora ma 60% zniżek.

    Już od dawna twierdzę, że prawie w każdej branży usługowej jest pewna
    grupa klientów "zawsze nierentownych" i podstawowym problem to jak ich
    grzecznie zniechęcić do korzystania z tychże usług.

    > Ale z drugiej strony jakiś czas temu widziałem w TV kampanię reklamową
    > "nie rejestruj auta na babcie", czym jak widać ktoś chciał pozyskać
    > również klientów z grupy młodych kierowców, czyli niby wysokiego ryzyka.

    Może w tej grupie są jakieś podgrupy niskiego ryzyka? A może to "wysokie
    ryzyko" wynika z tego, że młodzież jeździ zwykle autami rodziców, więc o
    nie nie dbają, bo i tak "tata płaci"?