  • 41. Data: 2011-12-28 20:25:30
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Albo znów chcesz przytrollować i jak zwykle z mizernym skutkiem, albo
    > nie masz bladego pojęcia o samochodach, a konkretnie o ich naprawianiu.

    Pewnie jedno i drugie. Pierwsze to elektryka/elektronika, kolejne to
    zawieszenie. Buda może to przeżyje przy obecnych zabezpieczeniach.
    Wrogowi bym nie życzył topielca, ale trochę takim mamy nawet
    w kraju wytworzonych :)

  • 42. Data: 2011-12-28 21:17:11
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-12-28 14:52, to pisze:
    > Ta, w zgodzie jak cholera.

    Widziałeś ty kiedy współczesne auto?
    Każda część ma oznaczenie tworzywa z jakiego powstała. Prostota
    rozbiórki powoduje, że każde nowe auto przygotowane jest świetnie do
    utylizacji.
    Lepiej toto zniszczyć. Wartość tych pojazdów to pewnie i tak 1/3, max
    1/2 tego co sobie Polak może wyobrazić znając ceny w salonie.

    P.

  • 43. Data: 2011-12-28 21:22:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > Lepiej toto zniszczyć. Wartość tych pojazdów to pewnie i tak 1/3, max
    > 1/2 tego co sobie Polak może wyobrazić znając ceny w salonie.

    ale niestety tak sie aut raczej nie rozbiera, za duzy koszt operacji tj pracy
    czlowieka... wiec nie wiem po co te oznaczenia, zwykle auto wrzucaja do
    wielkiej maszynki do mielenia miesa.

  • 44. Data: 2011-12-28 21:59:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Szkoda mi czasu na kolejną dyskusje w rodzaju tej, gdzie nie widziałeś
    > korelacji pomiędzy wysokością wypłacanych odszkodowań a wysokością
    > składek.

    Mówisz o tej, w której negowałeś fakt iż ubezpieczyciele od lat dopłacają do
    OC?
    I oczywisty brak automatyzmu, który sugerowałeś?

    No to słusznie że Ci szkoda czasu, po co ktoś miałby znowu czytać jak
    wygłaszasz podobne bzdury.

  • 45. Data: 2011-12-28 22:00:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 28 Dec 2011 21:22:34 +0100, Papkin wrote:

    > ale niestety tak sie aut raczej nie rozbiera, za duzy koszt operacji tj pracy
    > czlowieka... wiec nie wiem po co te oznaczenia, zwykle auto wrzucaja do
    > wielkiej maszynki do mielenia miesa.

    No już chyba eko-przepisy na tyle się pozmieniały że już nie ma tak że się
    wyrzuca całość.
    No chyba że rozdzielają materiały po mieleniu (np. magnesami).

  • 46. Data: 2011-12-28 22:25:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-28, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    > Lepiej toto zniszczyć. Wartość tych pojazdów to pewnie i tak 1/3, max
    > 1/2 tego co sobie Polak może wyobrazić znając ceny w salonie.

    Spora część części nadaje się do dalszego wykorzystania. IMO.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2011-12-28 22:53:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Papkin,

    > ale niestety tak sie aut raczej nie rozbiera, za duzy koszt operacji tj pracy
    > czlowieka... wiec nie wiem po co te oznaczenia, zwykle auto wrzucaja do
    > wielkiej maszynki do mielenia miesa.

    W Polsce? Chyba jednak nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2011-12-28 23:02:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > No już chyba eko-przepisy na tyle się pozmieniały że już nie ma tak że się
    > wyrzuca całość.
    > No chyba że rozdzielają materiały po mieleniu (np. magnesami).

    widać ze za mało discovery oglądasz.

    Najprościej i najszybciej (oczywiście na dużą skale) sprasować, przewieźć w
    odpowiednie miejsce, zmielić, i rozdzielić każdy kawałeczek, posortować,
    Wszystko automagicznie.
    Stal, plastik, guma, szkło. Wszystko w postaci malutkich kawałków gotowych
    do ponownego przetworzenia.

    Praktycznie całość do odzysku. Nikt nie bawi sie w rozbieranie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 49. Data: 2011-12-28 23:04:18
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:

    > Spora część części nadaje się do dalszego wykorzystania. IMO.

    wg producenta - jednak nie.

  • 50. Data: 2011-12-29 01:08:01
    Od: jerte <p...@n...berdyczow.pl>

    W dniu 2011-12-28 14:52, to pisze:
    > "Właściciele japońskiego koncernu Honda zdecydowali się zniszczyć
    > dokładnie 1055 sztuk nowych samochodów, które ucierpiały podczas
    > tegorocznej powodzi w Tajlandii. Jak sami przyznają, cały proces jest w
    > zgodzie ze środowiskiem (...)"
    >
    > Ta, w zgodzie jak cholera.
    >
    > http://m.onet.pl/wiadomosci/4983428,detal.html
    >
    > A można było odpicować i sprzedać taniej.

    To mało mamy własnego popowodziowego złomu, co to jest jak "nówka", a
    śmierdzi tylko trochę, "bo się chemikalia wylały"?

    --
    j.