  • Data: 2011-04-17 23:41:45
    Temat: Re: Eko driving
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-17 12:45, lukz pisze:
    > Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
    > ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)

    Ja nie zauważyłem. Wprawdzie ostatnio wolniej się przemieszam ale to
    dlatego, że ostatnimi czasy prowadzi moja dziewczyna, która zrobiła
    świeżo prawko i nie będę jej popędzał :)

    > nie powiem spalanie mocno spadlo.. Jednak slimaczenie 50km/h droga
    > krajowa za jakims eko dziadkiem jest jednak nie na moje nerwy.. ;)

    Dam Ci radę - nerwy zostaw w domu :) Drogi są dla wszystkich kierowców,
    jeśli jakiś jedzie wolno to włącz sobie muzyczkę żeby się odprężyć i
    wyprzedź go przy pierwszej okazji.

    Pozdrawiam i życzę bezstresowej jazdy,
    Stachu