  • Data: 2011-04-18 14:05:12
    Temat: Re: Eko driving
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-17 12:45, lukz pisze:
    > Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
    > ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)
    >
    > Pedza teraz takie slimaki 90km/h po autostradzie, poza miastem 70km/h
    > maksymalnie, nie patrzac ze za nimi sie juz niezly korek zrobil, itd..
    >
    > Nawet miszczowie w drogich autach, ktorzy rok temu palili gumy gdzie sie
    > tylko da, teraz grzeczne jada w sznureczku.. ;) Ciekawe, jak beda
    > wygladac statystyki wypadkow za jakis czas, teoretycznie ruch sie
    > uspokoil. Moze po prostu tu jest sposob na zmniejszenie wypadkowosci -
    > podniesc ceny na 10zl za litr i juz :)
    Coś chyba źle kolego obserwowałeś te nasze piękne drogi i zachowanie
    kierowców. Jeżdżąc po GOPie i południowej PL jakoś nie zauważyłem
    wolno/wolniej jeżdżących autek a wręcz odwrotnie patrząc na A4. jedynie
    TIry jeżdżą oastatnio w bardziej zbitych grupkach po S1 i A4 i nie
    wyprzedzają się przez 10 km ale to chyba z powodu lotnych patroli na w/w
    drogach zarówno w nieoznakowanych autach jak i na motocyklach :-)

    pozdrawiam
    Oskar Wilde