  • Data: 2011-04-18 11:52:50
    Temat: Re: Eko driving
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-04-17 21:05, lukz pisze:
    > Natomiast ja jednak zauwazylem zmiane w ruchu drogowym, tez nie
    > jednokrotnie jezdzac autostrada Krakow - Katowice. Jadac na niej 140km/h
    > wyprzedzam wiekszosc aut.. Po Krakowie jezdzi sie po staremu, ale po
    > okolicy - tragedia. A przy niedzieli to juz w ogole ;)

    Skoro piszesz o Krakowie, to pewnie masz tez jakies przemyslenia
    odnosnie trasy Krakow-Olkusz. Jak wiadomo jest to jeden wielki teren
    zabudowany, z krociutkimi kawalkami normalnej drogi. Ja jak chce
    oszczedzic na autostradzie to jade tamtedy z dozwolona predkoscia, bo po
    co mam jeszcze ryzykowac mandat? I wali mnie to, ze jedzie za mna
    kolejka "szybszych i bogatszych", bo jak im sie tak bardzo spieszy, to
    niech sobie wyprzedzaja. A to, ze nie umieja wyprzedzic, to juz inna sprawa.
    Jak jade trasa, ktora znam doskonale i ograniczenia sa sensowne (np.
    DK79 Krakow-Sandomierz), to jade szybko. Ale na drodze z Krakowa do
    Olkusza wole nie ryzykowac, szczegolnie jak zapomne anteny od CB.