  • Data: 2012-01-30 11:24:22
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: gregor <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-28 18:52, to pisze:
    > "Sześć osób zostało rannych w wyniku zderzenia pięciu samochodów, do
    > którego doszło w sobotę po południu w Mysłowicach - poinformowała śląska
    > policja. Zderzyło się pięć samochodów. Rannych zostało pięć a nie - jak
    > wstępnie podawała policja - sześć osób. - Wśród rannych jest dwoje dzieci
    > w wieku 8 i 11 lat - poinformował PAP asp. szt. Ryszard Padewski z
    > mysłowickiej komendy policji.
    >
    > Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
    > osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i
> [...]

    http://www.wykop.pl/link/1025083/klamcy-z-tvn/

    Yloraz yntelygencji lemingów jest co raz bardziej porażający.
    Czy ktoś wierzy kłamcom z TVN Białoruś ?

    chodzi o to, że faktycznie był wypadek ale na drodze ekspresowej
    oddzielonej barierkami i w przeciwnym kierunku do jazdy protestujących

    w TVN Białoruś sam słyszałem, że "najprawdopodobniej auto zderzyło się z
    wolno jadącym pojazdem uczestniczącym w akcji protestacyjnej" + coś tam
    fajnego o donaldzie tuskaszence

    gregor