  • Data: 2012-01-30 17:14:33
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 16:37, Marek Dyjor pisze:

    > Znaczy te tysiace założą firmy i co będą robić? Jaki czas przeznaczasz
    > na dostosowanie?

    Na dostosowanie DO CZEGO? Do tego, że na siebie trzeba pracować? Zerowy,
    zero lat, zero miesięcy, zero tygodni, zero dni.

    > Czyli nie będzie zasiłków, jak ktoś nie otworzy firmy albo nie znajdzie
    > pracy to ma zdechnąć?

    Dlaczego ludzie nie mają otwierać firm jak nie będą gnębieni przez
    państwo? W Polsce powstają setki firm, tylko większość momentalnie pada
    zdeptana przez państwo.
    A firmy zachodnie? Myślisz, że gdzie się ulokują, w kraju, gdzie
    biurokracja wymaga zatrudnienia całego departamentu, który tym będzie
    się zajmował, czy w kraju, gdzie wystarczy jedna osoba, żeby obsłużyć firmę?
    Czy tam, gdzie podatki i koszty pracy są niskie, czy tam, gdzie tak
    kosmiczne jak obecnie?
    Jak myślisz, dlaczego w unii europejskiej NARZUCONE SĄ MINIMALNE
    WARTOŚCI PODATKÓW? Dlaczego tak się boją, że jakiś kraj mógłby te
    podatki obniżyć?

    > A jak to ty znajdziesz is ena bruku i będzie tylko
    > praca za 300 zeta miesięcznie?

    Jeżeli firmom stworzy się świetne warunki do rozwoju (coś przeciwnego do
    tego co jest obecnie) to ich ilość spowoduje, że dobry pracownik stanie
    się czymś poszukiwanym, a na wszystko co poszukiwane cena idzie w górę.
    Nie martwiłbym się więc o zarobki.

    > Po prostu nie obrażaj rozmówcy...

    Nigdy nie obrażam rozmówcy, zawsze obrażam poglądy. Nie mówię, że Ty
    jesteś kretynem, mówię, że kretynem jest ktoś, kto uważa, że socjalizm
    to dobry ustrój, albo, że na świecie panuje kapitalizm.
    Taka drobna różnica, zauważalna o ile ktoś opanował czytanie ze
    zrozumieniem.

    > Jakie brednie o wojsku i policji, czyli im nie odbierzemy przywilejów
    > tylko dodamy z tego co zabraliśmy innym?

    Już ci mówiłem, twoje lenistwo nie usprawiedliwia twoich żądań do mnie,
    żebym za ciebie coś przeczytał i ci to wytłumaczył.
    Jak chcesz brać udział w dyskusji na jakiś temat to ty musisz się do
    niej przygotować, bo inaczej wychodzisz na głupka.
    No dobrze...
    Nawet Korwin nie twierdzi, że państwa nie ma być w ogóle, on mówi, że
    państwa ma nie być w gospodarce. Są dziedziny, gdzie państwo jest
    potrzebne, m.in. do utrzymania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa.
    Nawet u Korwina istnieją podatki, tylko są one sprawiedliwsze, nie płaci
    się ich za to, że się zarabia, bo to żaden powód do karania, natomiast
    wszyscy zrzucamy się na przykład na policję.
    Jednym z najsprawiedliwszych podatków jest VAT, ile konsumujesz tyle
    dorzucasz, płacą go również cudzoziemcy mieszkający u nas, czy turyści i
    z niego (chociaż nie w takiej wysokości jak obecnie) można policję opłacić.
    Do zlikwidowania są wymysły w stylu ministerstwo rolnictwa, czy
    edukacji, bo nie są do niczego potrzebne.

    Kończę rozmowę, już i tak za dużo czasu zmarnowałem na usenecie w
    ostatnim okresie zirytowany ACTA, czas wrócić do normalnych zajęć.

    Pozdrawiam :-)