  • Data: 2012-01-30 16:37:18
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciej wrote:

    > Bezrobocie to wytwór socjalizmu.
    > W wolnym rynku, gdzie "chcącemu nie dzieje się krzywda" jak grzyby po
    > deszczu wyrosną małe firmy, a i zachodnie dużo chętniej się tutaj
    > pojawią, jeżeli podatki będą niskie, a biurokracji nie będzie wcale.

    Znaczy te tysiace założą firmy i co będą robić? Jaki czas przeznaczasz na
    dostosowanie?

    > Ty nic nie kumasz, co?
    > Za co niby zasiłki, za to, że komuś robić się nie chce? Kpisz sobie
    > chyba...

    Czyli nie będzie zasiłków, jak ktoś nie otworzy firmy albo nie znajdzie
    pracy to ma zdechnąć? A jak to ty znajdziesz is ena bruku i będzie tylko
    praca za 300 zeta miesięcznie?

    > Kto tu jest matołem udowadniasz w średnio co 2 poście, a może i
    > częściej.

    Po prostu nie obrażaj rozmówcy...

    > Jeżeli tak to jesteś chodzącym dowodem na porażkę polskiego systemu
    > edukacji, bonic nie zrozumiałeś, a dowodem są brednie jakie wypisałeś
    > wyżej o wojsku i policji.

    Jakie brednie o wojsku i policji, czyli im nie odbierzemy przywilejów tylko
    dodamy z tego co zabraliśmy innym?