  • Data: 2012-01-30 14:59:13
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 06:27, Marek Dyjor pisze:

    > mamy kilkanaście procent bezrobocią... jak chcesz tym ludziom zapewnić
    > pracę?

    Bezrobocie to wytwór socjalizmu.
    W wolnym rynku, gdzie "chcącemu nie dzieje się krzywda" jak grzyby po
    deszczu wyrosną małe firmy, a i zachodnie dużo chętniej się tutaj
    pojawią, jeżeli podatki będą niskie, a biurokracji nie będzie wcale.

    > rozumiem że wywalasz na bruk i dajesz zasiłki dla bezrobotnych?

    Ty nic nie kumasz, co?
    Za co niby zasiłki, za to, że komuś robić się nie chce? Kpisz sobie chyba...

    > licz sie ze słowami, matole

    Kto tu jest matołem udowadniasz w średnio co 2 poście, a może i częściej.

    > czytałem jego "program" fajne bajki

    Jeżeli tak to jesteś chodzącym dowodem na porażkę polskiego systemu
    edukacji, bonic nie zrozumiałeś, a dowodem są brednie jakie wypisałeś
    wyżej o wojsku i policji.