  • Data: 2012-01-30 15:36:30
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 15:08, kamil pisze:

    > Proponuję też przestać leczyć dzieci. Składek na NFZ w życiu żadnych nie
    > zapłaciły, więc dlaczego mamy za nie płacić? A te nieuleczalnie chore to
    > już w ogóle, przecież strata Twoich pieniędzy.

    Po pierwsze: dzieci nie mają rodziców, którzy by je mogli ubezpieczyć,
    gdyby tylko dać im szansę na uczciwe zarobki bez okradania podatkami,
    które i tak nie idą na leczenie dzieci, tylko na 600.000 urzędników,
    loty płemieła do domu na weekend, czy setki aferek i afer?

    Po drugie: ciągle napotykam na "przekaż 1% na leczenie...", "wyślij
    sms-es z hasłem pomoc...", wiesz, że ludzie chętniej pomagają, gdy mają
    pieniądze, niż gdy ich nie mają? Ja, gdy zarabiałem mało, bądź za czasów
    studiów praktycznie nie dawałem pieniędzy na pomoc, dzisiaj zdarza mi
    się to całkiem często, bo mam z czego. Jak się ludzi przestanie okradać
    podatkami to fundacje charytatywne też będą miał łatwiej.