    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EdW - R.I.P?
    Date: Tue, 12 Apr 2022 07:11:41 +0100

    On 09.04.2022 11:57, Piotr Dmochowski wrote:

    > Spokojnie, ciebie tez zaboli. Poczekajmy jeszcze trochę jak się kryzys
    > rozwinie, minie ta umysłowa sraczka i przyjdzie otrzeźwienie.

    już się pięknie rozwija, na mega kryzys pracujemy od dwóch lat, ale
    dopiero zaczynają go ludzie odczuwać. Myślę że nadchodzące lata będą
    bardzo ciekawe...

    Jak
    > wszyscy z biedy zaczną żreć gruz albo jeszcze coś i na nas spadnie to
    > wtedy będzie płacz i zdziwienie. Na razie każdy kto racjonalnie próbuje
    > coś tłumaczyć to troll albo onuca.

    Ale już chyba Ci, co nie chodzą w maskach nagle przestali być
    foliarzami. Jeszcze trochę i ty też, dalej twierdząc to samo,
    przestaniesz być onucą ;) Jak to mówią - jak masz rację dzień wcześniej
    niż inni, to przez jeden dzień jesteś trollem.

    > Najlepiej zresztą popatrzeć na Zachód, na ta cudowną EU. Tam nikt się
    > nie wyrywa, sankcje symboliczne żeby sobie gospodarki nie rozwalić, jak
    > można to i jakąś rakietę się opchnie ruskim, dużo się gada ale nie robi
    > nic co może być szkodliwe teraz lub w przyszłości. Tylko u nas sami
    > zbawcy świata, z szabelką na głowice atomowe. Co tam gospodarka, co tam
    > kryzys, co tam wiszące nad głową bankructwa ludzi z kredytami, co tam
    > 150 tyś ludzi zmarłych z powodu zamknięcia szpitali. Najważniejsze to
    > krzyczeć Putin debil i chuj, oflagować się i zakrzyczeć każdego kto
> [...]

    Ludzie są pięknie sterowani. Najpierw trzeba było zakrzyczeć tych,
    którzy próbowali wprowadzić debatę o najpopularniejszej chorobie, teraz
    pan telewizor powiedział, żeby odłożyć wojnę chorobową i kłócić się o
    inne sprawy. Tu i tu jest miejsce na jedno zdanie i nie ważne, że nie
    negowałeś istnienia wirusa czy nie negujesz zbrodni Putina - możesz się
    wypowiadać tylko tak, jak pan telewizor pozwala. Dzięki temu w tle mogą
    się dziać inne, ważniejsze rzeczy, a już można nazwać inflację
    "Putinowską", mimo, że wystrzeliła przed wojną (ale kto o tym pamięta,
    skoro pan telewizor o tym nie mówi). Ale to się dzieje wszędzie i ze
    wszystkim - jak ci się nie podoba, że facet zdobywa medale w kobiecej
    dyscyplinie, że twoje dziecko w wieku 12 lat może zmienić płeć (to nie w
    PL jeszcze)- ale nie może zarządzać swoim majątkiem (np. mieć konta w
    banku czy na giełdzie krypto), czy nie tolerujesz czarnych zadymiarzy
    bardziej niż białych, to jesteś *.fobem. Bardzo pięknie się to
    upraszcza: nie wziąłeś tej jednej szczepionki (mimo, że wziąłeś sporo
    innych) - jesteś antyszczepionkowcem. Nie popierasz dążenia Zelenskiego
    do nowego ładu (mimo że negujesz Putina za zbrodnie) - jesteś onucą.

    Lukasz