  • Data: 2022-04-15 07:20:23
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.04.2022 22:26, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Nie, nie każdy widzi co chce. Sporo osób widzi to, co jest naprawdę.
    >
    > Bycie foliarzem nie polega na posiadaniu innego zdania jak inni. A bycie
    > onucą polega jeszcze na czymś innym.

    raczej to są synonimy.
    To nie chce rządu światowego z Bidonem na czele, który poradzi sobie z
    pandemiami? faktycznie, przesłyszałem się.

    > Albo i nie było. W sumie sam się podsumowałeś. Dodałeś to, czego nie
    > było, a to co było, przekręciłeś żeby Ci pasowało do narracji.

    spoko, nie będę tego szukał dla Ciebie, więc przyjmijmy, że to nie
    prawda. Rządy chcą tylko twojego dobra,waluty nie są celowo niszczone,
    bo warto było robić lockdowny a teraz warto ich nie robić, a za chwilę
    warto je będzie robić. Dzięki temu nie zginą wszystkie babcie, a ty
    będziesz szczęśliwy.

    Lukasz