  • Data: 2022-04-24 22:37:00
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]

    Gdzie w końcu jest problem? Autorzy nie chcą wysyłać co bardziej złożonych
    projektów do EdW za względu na niska wycenę? Czy redakcja nie chce
    przyjmować prostych projektów ze względu na ciągłe powtarzanie i klepnie tego samego?
    Widzę w zapodanym pow. linku wzmacniacz audio w trylionowej odsłonie.
    Jak zechcę go złożyć, wyjdzie 2 x drożej niż gotowy.
    Silicon chip ma czasem fajne projekty, ale do górnej półki raczej ich nie zaliczę.
    Elektor jest wydawany w kilku państwach, przedruki u nich są częste.

    Ludzie mają internety, wiedza jest dostępna, chińszczyzna w takiej
    cenie, że nie opłaci się samemu rzeźbić. Ktoś kto ma poświęcić
    1-2 tyg na projekt dla EdW, na rynku zarobi więcej. Może o to chodzi?
    EdW korzysta z przedruków, natomiast inne tytuły od 2020 kurczą się.
    Zamiast co miesiąc, wydawane są co dwa miesiące.

    Na HDD naliczyłem ponad 30 tytułów gazet o elektronice,
    więc redakcja/autorzy mają skąd czerpać pomysły.

    > Ale w jednym ma rację: polska elektronika to 5 promili elektroniki
    > światowej.

    Zahaczę o temat.
    Elektroda.pl. Widzę u nich dwa rodzaje art.
    1. sponsorowane głównie przez zachód, sklepy PL i kitaja
    2. darmowe. Są ludkowie od ctrl+c / ctrl+v i reklamują/opisują za free
    również elektronikę zachodnią.

    Czemu na elektrodzie nie robią reklamy PL elektroniki?