eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaEdW - R.I.P?Re: EdW - R.I.P?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs
    4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams
    1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: EdW - R.I.P?
    References: <t1h4ji$1iak3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <623c6152$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1kn8u$oj4$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <t1ks73$2krdm$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@h...invalid>
    <624862cb$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <62486d8a$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <62486efa$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <62487342$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sat, 2 Apr 2022 20:28:30 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-6 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 84.201.212.11
    X-Trace: 1648924110 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 500 84.201.212.11:46642
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2487
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770987
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Wracając do naszych baranów, zmiany w linii pisma wydają się wpisywać w
    > zjawisko obserwowane przeze mnie wielokrotnie: Jest sobie jakaś niszowa
    > gazeta i ma N prenumeratorów i wynik finansowy X. Przychodzi nowy
    > właściciel, albo przychodzi nowy księgowy do starego właściciela i mu
    > pokazuje ładną tabelkę z excela, z której wynika, że jeśli zrobimy takie
    > to a takie zmiany, to zaoszczędzimy połowę kosztów a za to zdobędziemy
    > 10*N odbiorców i zarobimy że hohohoho.

    Nie tylko w branży czasopism jest tak, że nagle robi się zmiany, które
    wyglądją tak, jakby tłumaczyła je redakcja Radia Erewań.

    > Oczywiście prawie zawsze efekt jest taki, że starzy prenumeratorzy
    > odchodzą z końcem abonamentu a nowi nie przychodzą (bo raz, te nowe
    > treści wcale nie są dla nich takie atrakcyjne, a dwa i najważniejsze -
    > zdobycie nowej niszy zawsze jest bardzo trudne).
    >
    > Po pół roku pismo ma 0,1*N abonentów i się zamyka.

    Zawsze zastanawia mnie to, że jeśli ktoś planuje pozyskanie nowych
    klientów (powiedzmy, że 9 razy tyle, co obecnych) i specjalnie dla
    nich chce robić ekstra nowość, to czemu nie stworzy obok równoległego
    produktu, zostawiając sobie już istniejący dochód z poprzedniego.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: