  • Data: 2022-04-03 03:15:05
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <g...@g...net>
    w artykule <news:62488ddc$0$484$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Co chcesz wyjaśniać? Te wzory płytek były w EdW ostatni raz w ubiegłym
    > tysiącleciu.

    Przecież sam napisałem podobnie - początek tego wieku następuje
    bezpośrednio po ubiegłym tysiącleciu. Z kolei w pierwszej wypowiedzi
    użyłem zdania warunkowego.

    > Od wieeelu lat ich nie ma i nie są nikomu do niczego
    > potrzebne. Po co w ogóle wyciągnąłeś ten temat?

    Żeby wydusić z kogoś jakąkolwiek rzeczową odpowiedź, a nie machanie
    rękami.

    > Nie ma to żadnego
    > związku z kwestią zmian w EdW ani tego czy wydanie jest elektroniczne
    > czy papierowe.

    Przeczytaj jeszcze raz. Powoli i ze zrozumieniem. Nie machaj ręką po raz
    kolejny. WYJAŚNIJ, co, z czym i dlaczego nie ma związku. Pomiń kwestię
    nieobecnych wzorów płytek, skup się na plikach pdf.
    Dotarło czy mam napisać w punktach?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)