  • Data: 2022-04-03 01:28:13
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Nigdy nie czytałem EdW a tylko przeglądałem i stąd pewnie mój pomysł, że
    > może wersja papierowa zbędna.

    Zakładam, że skoro drukują to nie po to, żeby wyrzucać i ktoś jednak
    kupuje. Myślę że głównie osoby starsze.

    > Ale Radioelektroniki czytałem, a potem zajęły dwa kartony po papierze do
    > drukarek i wylądowały w piwnicy. Dostęp do nich miałbym na pewno lepszy
    > jakbym miał je w formie elektronicznej. P.G.

    Mam podobnie ze starymi numerami EdW (RE też, ale jednak najwięcej mam EP
    i EdW). Leżą, zabierają miejsce, wyrzucić szkoda, ale i tak do nich nie
    wracam, i tak. Planowałem kiedyś przejrzeć, zobaczyć, co tam jest
    ciekawego (z perspektywy 20 lat doświadczenia więcej), ale jakoś się nie
    zabrałem. Mam też kilka roczników RE w PDF-ach i też do nich nie wracam.
    To jest na zasadzie "może kiedyś" (czyli w praktyce nigdy).

    Książek do przeczytania czeka obecnie 116 i nowe dochodzą szybciej, niż
    kończę bieżące. W tym tempie raczej nigdy nie starczy mi czasu, żeby
    sięgnąć po archiwa EdW...

    --
    Przychodzi baba do lekarza:
    - Panie doktorze, dziękuję za wspaniałe leczenie.