  • Data: 2011-05-13 13:31:09
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-13 12:43, Bartek Kacprzak pisze:

    > W ktorym motocyklu?? Ty kiedys jechales na motocyklu?

    Niestety jechałem. Pytasz w którym motocyklu zapalają się
    światła stop ? Hmmm ... chyba w każdym sprawnym.

    > Bardziej stresujace bedzie przyhamowanie silnikiem. :)
    > Przestan wasc gadac glupoty.

    Jakie by nie było - odnoszę wrażenie, że to ty nigdy nie
    jechałeś jako kierowca autem, bo cały czas próbujesz udowodnić,
    że sytuacja, która z punktu widzenia motocyklisty "jest
    bezpieczna" musi tak samo wyglądać z punktu widzenia kierowcy
    samochodu. Jak w innym rozwidleniu tego wątku zauważono - nie
    dostrzegasz tego, że kierowca mając np motocyklistę "przed sobą"
    po prawej może odnosić wrażenie, że jest on dużo bliżej.
    Zobrazuję ci to tak: popatrz na parkingi pod marketami na
    manewry wjeżdżania pomiędzy zaparkowane auta - mimo tego, że
    auto na skręconych kołach spokojnie przejdzie (okiem pieszego
    stojącego obok) z dużym zapasem miejsca obok zaparkowanego auta
    - kierowcy często decydują się na cofnięcie z kołami skręconymi
    w przeciwną stronę te pół metra, i wjechanie z powrotem już z
    mega wielkim zapasem.

    > Nie wiem co to ta motorowa grupa ale chyba chodzi Ci o motorowki. Ale
    > nie wiem jaki to ma zwiazek z samochodami.
    > Na grupie motocyklowej jakos nie moge sobie przypomniec narzekania
    > takiego jak tu o puszkach.

    Słabą pamięć masz i tyle. Ciągłe "stwarzanie zagrożenia,
    zmuszanie do hamowania" i święte oburzenie, że auto wymusiło
    pierwszeństwo. Dziwnym jest, że do szlifów w mojej ocenie nie
    musiałoby dochodzić gdyby motocykliści jeździli zgodnie z
    przepisami.

    > Myslisz, ze jak napiszesz pieprzysz albo pierdolisz bedziesz brany
    > bardziej na powaznie?

    Myślę, że jak napiszę, że pierdolisz oznacza to nie mniej nie
    więcej jak to, że pierdolisz.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...