  • Data: 2011-05-16 11:35:38
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 11:22, HeniekMogiłko <h...@h...he> wrote:
    > I tu jest sedno problemu i przyczyna wi kszo ci niebezpiecznych sytuacji
    > na drogach.
    Oczywista oczywistosc.

    > Ciebie g wno obchodzi co jemu si wydaje, tak samo jego g wno obchodzi
    > co Tobie si wydaje. Skoro samoch d jest satabilny na czterech ko ach to
    > co kierowc tego samochodu obchodzi, e motocykl nie jest? Tobie si
    > wydawa o, e si zmie cisz, a co tego kierowc obchodzi o co Tobie sie
    > wydaje? Tak mo na w niesko czono . Je eli Ciebie nie obchodzi co inni
    > my l to czemu wymagasz tego od innych. Daj innym prawo, kt re dajesz
    > sobie. Chyba, e kierujesz sie mentalno ci Kalego.
    Tylko, ze jest w tym jeden maly haczyk, _ja_ wiem, kiedy moge cos
    zrobic a kiedy nie.
    Nie opieram sie na _wydaje_ mi sie tylko na _pewnosci_, ze nie wywine
    komus brzydkiego numeru.
    A jesli juz to ma wystarczajaco duzo odwagi, zeby za takie zachowanie
    przeprosic.
    Teraz wiesz gdzie jest pies pogrzebany?

    > Kiedy , kiedy by o lansowane takie has o: Kierowco my l i przewiduj.
    Wlasnie, szkoda, ze do wiekszosci z tu piszacych jakos to nie dociera.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak