  • Data: 2011-05-16 09:40:06
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 13:31, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Wez jeszcze raz przeczytaj to co napisales a do czego ja sie
    odnioslem.
    A pytanie bylo w ktorym motocyklu polozenie reki lub nogi na
    dzwigniach hamulca powoduje zapalenie sie stopu. :)

    > Niestety jechałem. Pytasz w którym motocyklu zapalają się
    > światła stop ? Hmmm ... chyba w każdym sprawnym.
    Tak, po ich nacisnieciu.

> [...]
    > samochodu. Jak w innym rozwidleniu tego wątku zauważono - nie
    > dostrzegasz tego, że kierowca mając np motocyklistę "przed sobą"
    > po prawej może odnosić wrażenie, że jest on dużo bliżej.
    > Zobrazuję ci to tak: popatrz na parkingi pod marketami na
    > manewry wjeżdżania pomiędzy zaparkowane auta - mimo tego, że
    > auto na skręconych kołach spokojnie przejdzie (okiem pieszego
    > stojącego obok) z dużym zapasem miejsca obok zaparkowanego auta
    > - kierowcy często decydują się na cofnięcie z kołami skręconymi
    > w przeciwną stronę te pół metra, i wjechanie z powrotem już z
    W dalszym ciagu piszesz o tym co sie _wydaje_ kierowcom samochodow i
    za przeproszeniem gowno mnie to obchodzi.
    Jak ktos ma problemy z prawidlowa ocena odleglosci to niech idzie do
    lekarza albo odda prawo jazdy zanim kogos zabije.

    > Słabą pamięć masz i tyle. Ciągłe "stwarzanie zagrożenia,
    > zmuszanie do hamowania" i święte oburzenie, że auto wymusiło
    > pierwszeństwo. Dziwnym jest, że do szlifów w mojej ocenie nie
    > musiałoby dochodzić gdyby motocykliści jeździli zgodnie z
    > przepisami.
    ROTFL, "ciagle stwarzanie zagrozenia, zmuszanie do hamowania" ??! O
    czym Ty piszesz, do cholery??

    > Myślę, że jak napiszę, że pierdolisz oznacza to nie mniej nie
    > więcej jak to, że pierdolisz.
    A wiesz, ze zrewanzuje Ci sie tym samym.
    Pierdolisz takie glupoty, ze az sie slabo robi.
    A patrzac na Twoja stopke, wez zacznij prawidlowo ustawiac czujniki
    swiatel stopu w tych sprzetach co je naprawiasz, zanim zrobisz komus
    krzywde.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak