  • 11. Data: 2009-08-29 08:13:46
    Temat: Re: EOS 7D - następca 20D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dominik pisze:

    > Na plakacie ma szkło niepełnoklatkowe czyli canon postanowił
    > jednocyfrowe body ożenić z niepełnoklatkową matrycą. Jak dla mnie to i
    > tak jakieś 60D conajwyżej.

    A może to jakiś chiński klon, coś jak z tymi kolejnymi tomami Pottera,
    które były pisane przez osoby inne, niż madame Rowling, bo ludzie nie
    mogli się doczekać kolejnego? ;->

    Oby ;)

  • 12. Data: 2009-08-29 08:24:52
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    No to nie będzie puszka dla 18-55 ;)
    Ja szykuję S30/1.4, T60/2 macro i nowe macro

    > ale crop czy FF ?
    > Bo jak crop to juz 50D ze swoimi 15Mpix obraz byl nie do przyjecia powyzej
    > 800ISO z tamtej puszki.

    Te, Roger, to jest zuuuuupełnie inna matryca, poza tym czemu nie chcesz A850?
    Pliki z I-R mają szum, ale i detal.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 13. Data: 2009-08-29 08:30:06
    Temat: Re: EOS 7D - nastÄ&#65533;pca 20D
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Znaczy to pewne czy plota?

    Na stronie Canona na razie nie ma 7D więc plota ;)

    > Jakie ceny?

    ~ $2k

    > Jak duĹźa matryca fizycznie? :)

    -c

    Ciekawe jak Panas wyceni GF1?

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 14. Data: 2009-08-29 08:31:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja szykuję S30/1.4, T60/2 macro i nowe macro

    > Te, Roger, to jest zuuuuupełnie inna matryca, poza tym czemu nie chcesz

    pewnie z tego samego powodu dla ktorego nie chce nikon. Mam system
    canona zbudowany.

    Roger

  • 15. Data: 2009-08-29 08:34:44
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Zawczasu bierz Ibuprom Max ;P

    Chciałem morfinę (symphonies of sickness), ale pod ręką był tylko Tom Petty i
    Slayer ;)

    No to jak Kryhu, killer czy tylko godny przeciwnik? ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 16. Data: 2009-08-29 08:39:52
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Roger from Cracow wrote:

    > ale crop czy FF ?
    > Bo jak crop to juz 50D ze swoimi 15Mpix obraz byl nie do przyjecia powyzej
    > 800ISO z tamtej puszki.
    >
    > Roger

    przepraszam, to jakie Ty cropy robisz - bo ja nie mam tego problemu. Mam
    50D - zauważ, że jest szum, ale nie znikają detale.

  • 17. Data: 2009-08-29 10:02:22
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > przepraszam, to jakie Ty cropy robisz - bo ja nie mam tego problemu. Mam
    > 50D - zauważ, że jest szum, ale nie znikają detale.

    bo ja robie rownolegle na 5D i 50D i mam porownanie. Nie no jest totalnie
    gorzej. Dzis postaram sie na slubie dla porownania cyknac podony motyw
    z tego i z tego body. Zreszta kazdy ma inny poziom akceptowalnosci
    badziewia. Ja niestety wymagam od puszki bardzo wiele bo robie zdjecia
    na sprzedaz a nie dla siebie. Jestem zawiedziony 50D do tego stopnia
    ze pozbywam sie go za kilka tygodni.Lepiej juz bylo w 30D/40D

    Roger

  • 18. Data: 2009-08-29 12:30:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roger from Cracow pisze:

    > na sprzedaz a nie dla siebie. Jestem zawiedziony 50D do tego stopnia
    > ze pozbywam sie go za kilka tygodni.Lepiej juz bylo w 30D/40D

    Uff, czyli dobrze, że się nie napaliłem na 50D i wziąłem starszy,
    sprawdzony model :)

  • 19. Data: 2009-08-29 13:14:15
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Roger from Cracow wrote:

> [...]
    > na sprzedaz a nie dla siebie. Jestem zawiedziony 50D do tego stopnia
    > ze pozbywam sie go za kilka tygodni.Lepiej juz bylo w 30D/40D

    bo ja jeżdże Audi Q7 i 80tką B4 i mam porównanie. Nie no jest totalnie
    gorzej... :) ok cyknij z chęcią zobaczę

  • 20. Data: 2009-08-29 14:06:57
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy wrote:
    > Na stronie Canona na razie nie ma 7D więc plota ;)

    Już widziałem skąd im się to wzięło, znaczy z jakiegoś plakatu. Ok, pewnie
    niedługo go pokażą, ale nie widzę jakoś sensu że nazywa się 7D a nie 60D.

    > ~ $2k

    Chyba niezbyt mnie taka cena przekonuje :)
    Kupisz cropa za tyle jak obok masz pełną klatkę od ręki?

    > -c

    A to już pewne, że nie "-h"? Zresztą nie wiem czy jest sens z takim skokiem..

    > Ciekawe jak Panas wyceni GF1?

    Stabilizacji in-body to napewno miał nie będzie. Wciąż jedyna nadzieja w
    samsungu! :)

    d.