  • Data: 2009-06-20 07:42:36
    Temat: Re: EOS 50D - ładowanie akumulatorków
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > To na pewno. Ale wydaje mi się że przetwornica jest zdecydowanie lepszym
    > rozwiązaniem, ze względu na obecność w czasie podróży jeszcze
    > "cyferkowej małpki" i drugiej komórki (bez opcji ładowania z gniazda
    > zapalniczki)
    >
    > --
    > woytaski

    tez tak mi sie wydaje , gdyz bardziej uniwersalnym , w razie czego
    mozna podlaczyc maszynke do golenia albo i naladowac szczoteczke do
    zebow.

    Ale jesli bedziesz kilka dni odciety od doplywu pradu to i tym samym
    pewnie od dostaw paliwa , gdyz stacje benzynowe dzialaja na prad.;-)

    ale do rzeczy - w c50d kazdego dnia potrzebujesz zabrac swiezo
    naladowana baterie.
    nie chce mi sie lamac glowy tym , ale podejrzewam ze ten
    wysokorozdzielczy wyswietlacz ( choc tak na prawde to on
    wysokorozdzielczy nie jest) jest najwiekszym pozeraczem pradu -czyli
    zeby troche przedluzyc zywot baterii trzebyby go wylaczac w sytuacjach
    pradowo-krytycznych .