  • Data: 2009-06-20 07:10:50
    Temat: Re: EOS 50D - ładowanie akumulatorków
    Od: canonierka <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > w oryginalnej ladowarce nie ma wyjscia na podlaczenie do akumulatora ,
    > choc pewnie nie byloby problemu takie dodatkowe gniazdo zainstalowac ,
    > ale komu by sie chcialo?

    Pewnie nikomu, dlatego szukałem czegoś takiego jak w linku, w pierwszym
    poście...

    > c50d jest pozeraczem pradu , w praktyce wymaga ladowania kazdego dnia
    > po robieniu zdjec.
    > sugerowalbym wiec zakup drugiej zapasowej baterii.

    To na pewno. Ale wydaje mi się że przetwornica jest zdecydowanie lepszym
    rozwiązaniem, ze względu na obecność w czasie podróży jeszcze
    "cyferkowej małpki" i drugiej komórki (bez opcji ładowania z gniazda
    zapalniczki)

    --
    woytaski