  • Data: 2009-06-20 19:36:21
    Temat: Re: EOS 50D - ładowanie akumulatorków
    Od: "miotla" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na dwa tygodnie to może Ci styknąć jeden, ewentualnie dokup jakiś
    > zamiennik lub dwa.

    Polecam baterie : https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848 ,
    co prawda byłem sceptycznie nastawiony na baterie tej firmy ale okazały sie
    REWELACYJNE
    na EOSie 30D udaje mi sie robic na nich do 5000 zdjęć, gdzie na oryginalnej
    robilem ok. 1400
    (uzywając wyswietlacza sporadycznie)

    > Do samochodu lepszym pomysłem może okazać się przetwornica 12/220 V.
    > Trochę mniej wygodne ale za to bardziej uniwersalne - wtedy pogonisz na
    > tym każdą ładowarkę.

    zgadzam się, ponadto tanie "uniwersalne" ładowarki potrafią szybko dobić
    baterie

    Pozdrawiam
    miotla
    http://rajdy.interecho.com/