  • 21. Data: 2010-06-11 14:48:56
    Temat: Re: EOS 50D i interwał...
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    JA był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > Co skraca żywotność baterii.

    > Po co się licytować? Pytający nabędzie sobie wężyka za 30-50 zł i
    > zapomni o:
    > wadze, bateriach, gabarytach, kolejnym klamocie do pilnowania.

    Gdybym bawił się w studio, pewnie rozwiązanie z podpięciem kompa miałoby
    jakiś sens. Ale sporadycznie i w terenie taszczenie dodatkowego klamota
    i ustawianie go w szczerym polu... dziękuję - pass :)
    Nabędę programowalny wężyk i to będzie najwygodniejsze rozwiązanie.
    Lekke, poręczne, ergonomiczne...
    Tyle, że za 50 PLNów nie widzę. Na Alledrogo najsensowniejsze zaczynają
    się kole dwóch stówek...

    Pozdrawiam,
    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 22. Data: 2010-06-11 16:34:32
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 16:37, JA wrote:
    > Po co się licytować? Pytający nabędzie sobie wężyka za 30-50 zł i
    > zapomni o:
    > wadze, bateriach, gabarytach, kolejnym klamocie do pilnowania.

    A jak pytacz chce te zdjecia co 5 minut robic naprzyklad przez tydzien -
    to tez polecisz wezyk?

    Nikt nie pisal, ze rozwiazanie z komputrem jest najlepsze - jest
    alternatywa w stosunku do wezyka i juz...

    Pozdro

    Maseł

  • 23. Data: 2010-06-11 17:05:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-11 16:48:56 +0200, Ra-Deck <n...@t...latwo.pl> said:

    > Tyle, że za 50 PLNów nie widzę. Na Alledrogo najsensowniejsze zaczy
    > nają się kole dwóch stówek...

    Przyznam, że z tę ceną to tak trochę z palca ją wziąłem. Ale nawet za
    dwie stówki, to i tak nie będzie to komputer z całym jego
    dobrodziejstwem.
    Ale luknij na ebaya. Zwłaszcza sprzedawcy z ChRLD oferują z dobrą ceną.
    Ryzyko zapłacenia VAT-u u nas przy kopercie też jest niewielkie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-06-11 21:44:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-11 18:34:32 +0200, Maseł <m...@p...onet.pl> said:

    > A jak pytacz chce te zdjecia co 5 minut robic naprzyklad przez tydzien -
    > to tez polecisz wezyk?
    No laptop, czy netbook na pewno wysiądzie. Wężyk spokojnie da radę.
    Tylko wartownika trzeba postawić i w odpowiednim momencie kartę
    wymienić.

    > Nikt nie pisal, ze rozwiazanie z komputrem jest najlepsze - jest
    > alternatywa w stosunku do wezyka i juz...
    wyjaśnień już sam "pytacz" udzielił.