  • Data: 2009-05-25 11:14:22
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: "woj" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mzmich88 - skoro masz 40D na liscie to znaczy ze kasy tez starczy,
    wiec smialo go biez.

    A późnej będzie narzekanie, że nie wiedział że taki duży i że na CF a nie SD
    itd... Kolega mzmich88 nie podał żadnych kryteriów, więc może być tak, że
    dobry będzie 1000D bo do potrzeb w zupełności wystarczy, a poza tym tani i
    nieduży, a może być tak, że dobry będzie ten który najdroższy i jest
    nowością na rynku, kręci filmiki no i w sumie jest bardzo przyzwoity - wtedy
    będzie to 500D, a jeśli nieco taniej to może pośredni 450D. Jakoś mam
    wrażenie że 40D niekoniecznie może leżeć w kręgu zainteresowań pytającego,
    mimo swoich zalet.

    Myślę że powinieneś zastanowić się nad 500D

    Pozdrawiam
    Wojtek