  • Data: 2009-05-25 15:01:40
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    przez cene  najkorzystniej
    > wypadnie C40D
    > to mozna przeliczyc konkretnie na liczby.
    > Mnie sie nic nie wydaje - pisze tak jak jest.- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    aby nie byc goloslownym zadalem sobie trud i odszuklalem zdjecie z
    c450d.

    zwykle urlopowe banalne ujecie nieprzekadrowane , jakie kazdy robi.
    obiektyw 100 mm - brzytwa , bez pospiechu
    oto wynik wolajacy o pomste do nieba :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#533
    9774518532089714

    ( dane w exif)

    i wczoraj sfotografowalem w pospiechu za pomoca Cxxd pasazera .
    mialem na sobie spadochron , pozycja niewygodna , szybko tuz przed
    odlotem
    obiektyw 20 mm o gorszej rozdzielczosci . w dodatku resizing na ok 3
    mpx .w oryginale duzo wieksza rozdzielczosc :
    oto wynik :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#533
    9774765193599458

    to jest roznica warta 1200 zl
    jesli zakladamy ze aparatem zrobimy 50 000 zdjec to ostre zdecie
    kosztje nas w stosunku do nieostrego o 2,4 grosze/sztuke wiecej

    tyle place za wprowadzenie siebie samego w dobry nastroj - wychodzi
    taniej niz piwo :-)