  • Data: 2009-05-25 13:50:18
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz, ale uważam, że często wygadujesz po prostu głupoty, głównie
    > przez uogólnianie własnych doświadczeń.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --

    roznica miedzy Twoimi a moimi doswiadczeniami jest taka , ze Ty
    opisujesz to co doswiadczyles przegladajac internet , a ja to co " na
    wlasnej skorze" majac te aparaty ( oczywiscie nie wszystkie lecz tylko
    3 z wymienionych modeli).
    W 90 % ludzie radza to co im sie wydaje nie majac pojecia o czym
    pisza,
    Masz , ktorys z tych aparatow , lub moze uzywalec ciagle ?
    Ja w sumie mialem lub mam lacznie 5 tych aparatow z lacznie ok 8-10
    obiektywami.
    chetnie podyskutuje nt doswiadczen uzytkownikow tych aparatow ,
    natomiast nie widze ani sensu ani potrzeby dyskusji nad tym co
    wyczytales w sieci.

    to ladnie , ze uwazasz ze wielkosc matowki nie ma znaczenia , albo
    joystik nie ulatwia wyboru odpowiedniego pola AF ale to swiadczy o
    tym , iz nalezysz do tych , ktorzy lubia zludzenia.
    Ja w odroznieniu wole prawde i fakty.