    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: EF-S 17-55mm czy Tamron 17-50mm?
    Date: Tue, 21 Apr 2009 14:34:03 +0200

    j...@a...at napisał(a):
    > co do skutecznosci IS nie mam watpliwosci - sprawdzone i pomierzone
    > testami . Canon mimo, ze jest wynalazca nie ma najskuteczniejszego na
    > rynku IS - pod tym wzgledem leica jest skuteczniejsza.

    Pytający pewnie jest świadom, że nie tylko dla stabilizacji kupuje
    sprzęt i dlatego wybrał lustrzankę. A do niej szuka jasnego zooma, który
    da mu to czego hybryda nie może. A jeśli ta Leica stabilizuje lepiej niż
    Canon, to tylko chwała jej za to, ale dla pytającego to chyba niewiele
    zmienia. Leici do Canona nie podepnie.

    > wybralem dla porownania taki sam motyw jak Ty - nie mam tego samego
    > czasopisma , wybralem najblizsze , ktore lezalo akurat na pininie.
    > Na czasie 1/10 sek i pelnym otwarciu przyslony obraz z hybrydy ( ok
    > 10 razy tanmszej od Twojego zestawu ) zrobil zdjecie , ktore
    > subiektywnie odbierajac jest lepsze.

    No przecież Ci przyznałem rację, że Twoja Leica lepiej się nadaje do
    fotografowania gazet na pianinie w rozdzielczości 1600x1200 (bo tyle
    pokazujesz).

    --
    Mirek