  • 1. Data: 2011-06-16 15:59:25
    Temat: EF 70-200/4L IS - dzwieki
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Witajcie,

    Kupilem dzisiaj EF 70-200/4L IS. Podczas startu i zatrzymywania stabilizacji
    slychas wyrazne "klik" a sama stabilizacja wydaje lekkie "grzechotanie"
    podczas pracy. W pokoju, w którym działa telewizor i jest otwarte okno (nie
    na ruchliwa ulice) slychac dzialanie stabilizacji.

    Ostatnio robilem pozyczonym EF 70-200/2,8L IS i wydawal mi sie znacznie
    cichszy.

    Pytanie: czy ten model tak ma?

    Szklo kupilem dzisiaj w okolicznym sklepie wiec moge jutro isc do nich
    pomarudzic. Nie wiem jednak, czy slusznie bym marudzil .....

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 2. Data: 2011-06-16 16:29:34
    Temat: Re: EF 70-200/4L IS - dzwieki
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Pytanie: czy ten model tak ma?
    >
    > Szklo kupilem dzisiaj w okolicznym sklepie wiec moge jutro isc do nich
    > pomarudzic. Nie wiem jednak, czy slusznie bym marudzil .....

    tak ten model ma .

    nie narzekaj, bedziesz zadowolony , choc wyzej sobie cenie stary
    70-210/3,5-4,5

  • 3. Data: 2011-06-16 16:59:03
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > tak ten model ma .
    >
    > nie narzekaj, bedziesz zadowolony , choc wyzej sobie cenie stary
    > 70-210/3,5-4,5

    Dzieki za opinie!

    Alez ja nie narzekam. Zwykly 70-200/4 jest miodzio. Stabilizowany jeszcze
    lepszy zgodnie z opiniami. Wstepne testy stabilizacji - o trzy dzialki chyba
    utrzymuje - czas 1/25 wydaje sie calkiem wykonalny.

    Zastanawia mnie halas jak wspomnialem. Natomiast jezeli to normalne to
    przywykne i juz

    Pozdrowka

    Ptas

  • 4. Data: 2011-06-16 17:05:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Jun., 18:59, "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> wrote:
> [...]
    > utrzymuje - czas 1/25 wydaje sie calkiem wykonalny.
    >
    > Zastanawia mnie halas jak wspomnialem. Natomiast jezeli to normalne to

    zgadza sie z reki na 1/20 sek udaje sie robic praktycznie
    nieporuszone.
    zaloze sie , ze teraz jesli wiesz , ze to normalne teraz tych halasow
    nie bedziesz slyszal ;-)

  • 5. Data: 2011-06-16 18:33:37
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 17:59:25 +0200, Ptas wrote:
> [...]
    > na ruchliwa ulice) slychac dzialanie stabilizacji.
    >
    > Ostatnio robilem pozyczonym EF 70-200/2,8L IS i wydawal mi sie znacznie

    Wydaje mi się, ze w nim dosc konkretnie slychac tego ISa...
    Jakbys chcial porownac z innym egzemplarzem, to wiesz jak mnie znalezc ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2011-06-16 19:12:36
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, ze w nim dosc konkretnie slychac tego ISa...
    > Jakbys chcial porownac z innym egzemplarzem, to wiesz jak mnie znalezc ;)

> [...]

    A witaj!

    Rozumiem, ze masz taki :) Czy moglbys go wziac jutro do pracy? Podszedlbym
    na 3-5 minut poprzysluchiwac sie. Kiedys szwankowal mi IS w starutenkim
    28-135 to teraz przewrazliwiony jestem ...

    A tak na marginesie pozyczania od Ciebie 50/1,4 - kupilem sobie jesienia
    zeszlego roku. Jakos nie udalo mi sie do niego na stale przekonac. No i
    wlasnie wystawiam go dzisja na aledrogo razem z 70-200 bez IS'a :)

    Pozdrowka!

    Ptas

  • 7. Data: 2011-06-16 19:13:55
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > zgadza sie z reki na 1/20 sek udaje sie robic praktycznie
    > nieporuszone.
    > zaloze sie , ze teraz jesli wiesz , ze to normalne teraz tych halasow
    > nie bedziesz slyszal ;-)

    W zasadzie mi nie przeszkadza - niech sobie halasuje. Pewno za jakis czas
    przestane zauwazac. Wazne, ze to nie wada tej konkretnej sztuki :)

    Pozdrowka

    Ptas

  • 8. Data: 2011-06-17 01:21:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 8...@2...goog
    legroups.com

    > zgadza sie z reki na 1/20 sek udaje sie robic praktycznie nieporuszone.

    A na statywie przez pół minuty lepiej z IS czy bez? :)
    Nie chodzi mi o zużycie akumulatora, ale o poruszanie.
    Mój 70-300 IS kiwa kadrem. :) Na statywie tylko psuje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-06-17 08:30:33
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/06/17 03:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "XX YY" 8...@2...goog
    legroups.com

    > A na statywie przez pół minuty lepiej z IS czy bez? :)
    > Nie chodzi mi o zużycie akumulatora, ale o poruszanie.
    > Mój 70-300 IS kiwa kadrem. :) Na statywie tylko psuje.

    na statywie NIE UZYWA sie stabilizacji

  • 10. Data: 2011-06-17 09:51:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KiloSierra" 4dfb10ab$0$2448$6...@n...neostrada.pl

    > na statywie NIE UZYWA sie stabilizacji

    A z expierdami [takimi jak KiloSierra] nie prowadzi się rozmów. :)

    Kilo -- ja nie Ciebie pytam, ale XXYY. [bo XXYY już nieraz
    wykazał się zdrowym rozsądkiem i wiedzą, ponadto nie kąsa
    wściekle jak nie przymierzając JankoMuzykant -- być może
    dlatego, że XXYY nie czuje zagrożenia]

    Ty i latać [do sracza] umiesz lepiej ode mnie
    i stabilizacji używasz w drogich obiektywach na co dzień. ;)

    "KiloSierra" 4df642c4$0$2445$6...@n...neostrada.pl

    > chlopie....
    > popierdolily ci sie grupy...

    A ja chcę porozmawiać z kimś reprezentującym niższy ;) poziom niż Ty.
    [niższy poziom głupoty -- ale tego nie muszę pisać]

    Nie masz niczego ciekawego do powiedzenia -- nie wypowiadaj się. :)
    Weź łyk zimnej wody lub prysznic, albo pobiegaj, zrób kilka przysiadów...
    Raz za razem odpowiadasz na moje posty,co wskazuje na chęć nawiązania
    ze mną jakiegoś kontaktu -- ale najwyraźniej [jesteś głupi] czynisz to
    jakoś niefortunnie. [;)]

    Mam konkretne pytanie i szukam konkretnej odpowiedzi na nie.
    Rady dawane przez Ciebie są... Jakby to powiedzieć... Nieprzydatne. :)
    Chcę wiedzieć, jak radzi sobie ten IS -- stąd moje pytanie
    o eksperyment ze statywem.

    IMO dobre stabilizatory daje Sigma -- OSy. Miałem w rękach tylko dwa obiektywy
    z OSami, ale zapoznawałem się z opiniami wielu innych osób i moje wrażenia
    pokrywają się z ocenami (czy relacjami) tych innych osób. Natomiast IS jawi
    się mi jako... Niedopracowany...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'