    From: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: EF 70-200/4L IS - dzwieki
    Date: Thu, 16 Jun 2011 17:59:25 +0200

    Witajcie,

    Kupilem dzisiaj EF 70-200/4L IS. Podczas startu i zatrzymywania stabilizacji
    slychas wyrazne "klik" a sama stabilizacja wydaje lekkie "grzechotanie"
    podczas pracy. W pokoju, w którym działa telewizor i jest otwarte okno (nie
    na ruchliwa ulice) slychac dzialanie stabilizacji.

    Ostatnio robilem pozyczonym EF 70-200/2,8L IS i wydawal mi sie znacznie
    cichszy.

    Pytanie: czy ten model tak ma?

    Szklo kupilem dzisiaj w okolicznym sklepie wiec moge jutro isc do nich
    pomarudzic. Nie wiem jednak, czy slusznie bym marudzil .....

    Pozdrawiam,

    Ptas