  • 1. Data: 2011-06-15 20:06:15
    Temat: chciałbym takie rzeczy robić
    Od: " irek" <w...@g...pl>

    facet ma D5 ale to co zrobił to jest coś
    http://gizmodo.pl/gadgets/24102/

  • 2. Data: 2011-06-16 08:41:35
    Temat: Re: chciałbym takie rzeczy robić
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 15 Cze, 22:06, " irek" <w...@g...pl> wrote:
    > facet ma D5 ale to co zrobi to jest cohttp://gizmodo.pl/gadgets/24102/
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    ...a co zrobil? I o co w tym filmie chodzi, bo ja nie rozumie?!
    Migajace gwiazdki i muzyka grozy. "Please, jump to concluision"
    StaM

  • 3. Data: 2011-06-29 05:25:56
    Od: Yaber <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-15 22:06, irek pisze:
    > facet ma D5 ale to co zrobił to jest coś
    > http://gizmodo.pl/gadgets/24102/

    Tu masz ustrojstwo do tego:

    http://aquaticus.info/phototrigger

    a tu bardziej uniwersalne
    http://www.doc-diy.net/photo/smatrig2/

    Powodzenia

    PS
    Przymierzam się do zrobienia tego ostatniego bo bardzo fajna rzecz :)

    Pozdrawiam
    Y.

  • 4. Data: 2011-06-29 11:21:45
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2011-06-29 07:25, Yaber pisze:

> [...]
    >
    > Powodzenia
    >
    > PS
    > Przymierzam się do zrobienia tego ostatniego bo bardzo fajna rzecz :)

    Ten D5 ma to zapewne już w sofcie. Skoro nawet mój D5000 ma...

    Ostatnio p.s. fascynacji tymi filmami popróbowałem porobić takie pojedyncze
    fotki nieba. Niestety mój obiektyw jest g... wartą ciemnicą.
    na ogniskowej 35 przy f4.5 30s i iso6400 dostałem oczywiście potworne szumy.
    Dało się je dosyć nieźle odfiltrować na takim obrazie ale i tak szału nie ma.
    A 30s to niestety za długo - gwiazdki już mocno rozjechane.

    Trzeba by jechać w wysokie góry (jakiś tybet, czy andy) i mieć szkiełko
    przynajmniej F1.4. Wtedy fotki wyszłyby bajkowo.

  • 5. Data: 2011-06-29 22:08:00
    Od: "Yaber" <y...@-...o2.pl>

    dobrov napisał:

> [...]
    >
    > Trzeba by jechać w wysokie góry (jakiś tybet, czy andy) i mieć
    > szkiełko przynajmniej F1.4. Wtedy fotki wyszłyby bajkowo.

    No niestety sprzęt dobry warto mieć.
    Moja KM DYNAX 5D też żadna rewelacja ale z poprzednim pstrykaczem OPTIO
    MX4 to hi-end ;)

    Ale jak znajdę trochę czasu to taki automat + kilka gadżetów to sobie
    zrobię :)

    Tu masz jeszcze fajną stronkę
    http://www.diyphotography.net/automating-your-slider
    -for-about-20-bucks

    PS

    Coś ciągnie mnie w stronę fotek makro :)

    Pozdrówka