  • 31. Data: 2010-09-11 12:19:54
    Temat: Re: E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 13:10:40 +0200,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Z tym że może ułatwiać się zgodzę, dopiero teraz brzmi to sensownie,
    > poprzednia wypowiedź wyglądała z grubsza tak:
    > -'...nie wiadomo po co _obowiązkowa_ maszyna Javy...'
    > -'...żeby działało na >1 modelu...'
    > Bez 'obowiązkowa' byłoby mniej ostro.

    Ale to nie ja pisałem o obowiązkowej - tak chciał producent :) Ale wiadomo
    o co chodzi, można było wyciągnąć z moich słów dalej idące wnioski niż
    chciałem, przyznaję.

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 32. Data: 2010-09-12 09:08:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010 08:11:16 -0700 (PDT), yendy wrote:

    >A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
    >SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
    >użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

    to kup sobie najprostsza nokie i tez bedziesz mial EFEKT - chodzi
    szybko i dzwonic sie da ..

    >Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 są na karcie
    >pamięci.

    No to byc moze roznia sie drobnym szczegolem interfejsu karty, a ty
    przenosisz to na caly telefon.
    Gierka startuje dwa razy wolniej, ale potem dziala dwa razy szybciej
    :-)

    >Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
    >systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu źródłowego
    >swego WM???

    Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu,
    gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

    A slusznie, jest.

    J.

  • 33. Data: 2010-09-12 11:28:57
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 12, 11:08 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A slusznie, jest.

    a SKĄD GO MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ? (Oczywiście na E52?)

  • 34. Data: 2010-09-12 11:38:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 04:28:57 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

    > a SKĄD GO MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ? (Oczywiście na E52?)

    nie wrzeszcz.
    Stąd: http://tinyurl.com/2bjpkgh

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-09-13 07:25:22
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    J.F. <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > to kup sobie najprostsza nokie i tez bedziesz mial EFEKT - chodzi
    > szybko i dzwonic sie da ..

    Tyle że C600 prócz GPS i Wifi potrafi wszystko(a pewnie dużo więcej)niż E52.
    Nie mówiąc o najprostszej nokii z której tylko sobie podzwonisz... Po za tym
    te nowe "najprostsze" też potrafią zamulić w menu. A C600 to sie nie zdarza.

    > No to byc moze roznia sie drobnym szczegolem interfejsu karty, a ty
    > przenosisz to na caly telefon.

    Sprzet jest tylko tak dobry jak jego najsłabszy element. Chcesz o tym
    podyskutować?

    > Gierka startuje dwa razy wolniej, ale potem dziala dwa razy szybciej
    >:-)

    > Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu,
    > gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

    Szkoda że jakoś nokii nikt nie chce zrobić tej "wersje generacyjne" Symbiana.
    ;)))

    > A slusznie, jest.

    Może podeślij nokii linka to ugotują dla E52 jakiś porządny soft?
    ;)))))

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d