  • 1. Data: 2010-09-08 09:42:35
    Temat: Nokia serii N lub E - smsy do worda
    Od: "krysia" <w...@W...gazeta.pl>

    witam,
    chciałam moje odebrane smsy z komórki (ponad 2000 szt) skopiować do kompa,
    ale do pliku np. worda aby można je było sobie czytać w kompie albo wydrukowane.
    w formie tabeli - czas odebrania - od kogo (nazwa) - treść.
    PC Suite eksportuje tylko do jakiegoś chorego formatu

  • 2. Data: 2010-09-08 10:04:39
    Temat: Re: Nokia serii N lub E - smsy do worda
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 09:42:35 +0000 (UTC), krysia napisał(a):

> [...]
    > w formie tabeli - czas odebrania - od kogo (nazwa) - treść.
    > PC Suite eksportuje tylko do jakiegoś chorego formatu

    to powiedz PC Suite, że chcesz eksportować do formatu CVS i po kłopocie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-08 18:12:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-09-2010 o 11:42:35 krysia <w...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > chciałam moje odebrane smsy z komórki (ponad 2000 szt) skopiować do
    > kompa,
    > ale do pliku np. worda

    Są programiki do tego. Ze wskazanych smsów tworzą np plik txt lub html. O
    Wordzie nie słyszałem ale i też nie szukałem. Konkretnego softu nie
    polecę, ale zajrzyj na forum symbianos.pl

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-09-09 13:01:25
    Od: "krysia" <w...@N...gazeta.pl>

    > to powiedz PC Suite, że chcesz eksportować do formatu CVS i po kłopocie.

    PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer
    telefonu nadawcy

  • 5. Data: 2010-09-09 13:02:11
    Od: "krysia" <w...@N...gazeta.pl>

    > S=B1 programiki do tego. Ze wskazanych sms=F3w tworz=B1 np plik txt lub =
    > html. O =

    jeżeli znasz cos co robi html to prosze powiedz, dzieki

  • 6. Data: 2010-09-09 13:15:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 13:01:25 +0000 (UTC), krysia napisał(a):

    > PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer
    > telefonu nadawcy

    I bardzo dobrze robi, bo taka jest informacja w wiadomości SMS. Wszelka
    zmiana byłaby ingerencją w informację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-09-09 14:11:25
    Temat: Odp: Nokia serii N lub E - smsy do worda
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "krysia" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer
    > telefonu nadawcy

    no i slusznie, taka jest tresc smsa

    jezeli chcesz miec z nazwami odbiorcy to skorzystaj z opcji edycja->zamien...