  • 1. Data: 2010-09-08 10:18:42
    Temat: program do przeglądania email
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje programu do obsługi email w telefonie SE W995. Czy moge liczyć na
    wasze propozycje konkretnych programów najlepiej darmowych po polsku.
    Pozdrawiam .

  • 2. Data: 2010-09-08 13:08:04
    Temat: Re: program do przegl?dania email
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/08/2010 12:18 PM, mz wrote:
    > Witam
    > Poszukuje programu do obs?ugi email w telefonie SE W995. Czy moge liczyae na
    > wasze propozycje konkretnych programów najlepiej darmowych po polsku.

    Wbudowany klient jakis niedobry?

    M.

  • 3. Data: 2010-09-09 05:17:48
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisał w
    wiadomości news:i681rl$d1n$1@news.onet.pl...

    > Wbudowany klient jakis niedobry?

    A jaki to klient i gdzie go szukać ? BO jakoś nie widzę nigdzie takowego. .

  • 4. Data: 2010-09-09 09:10:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 07:17 AM, mz wrote:
    > U?ytkownik ""Michal Dwuznik (Micha? Dwu?nik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisa? w
    > wiadomo?ci news:i681rl$d1n$1@news.onet.pl...

    > A jaki to klient i gdzie go szukaae ? BO jako? nie widze nigdzie takowego. .

    Hmm, może w 'Wiadomości'?
    Masz obrazki:
    http://www.knowyourmobile.com/sonyericsson/sonyerics
    sonw995/sonyericssonw995userguides/264823/how_to_set
    _up_and_use_email_on_the_sony_ericsson_w995.html

    M.

  • 5. Data: 2010-09-09 12:06:15
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    wiadomości news:i6a8at$is1$1@news.onet.pl...
> [...]

    sonw995/sonyericssonw995userguides/264823/how_to_set
    _up_and_use_email_on_the_sony_ericsson_w995.html

    Masz racje, moje nie dopatrzenie. Ale nie podoba mi się on bo pomimo
    włączonego WiFi i złapania zasięgu sieci próbuje łączyć się internetem
    poprzez operatora komórki - proponując nawet wybór pomiędzy Era i Heyah.
    Wolałbym coś co połączy za pośrednictwem WiFi.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-09-09 12:07:12
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    no i dodatkowo wolałbym by pozostawiało mi poczte na swerwerze, tak bym mógł
    później spokojnie w domu przejrzeć ją jeszcze raz.

  • 7. Data: 2010-09-09 12:31:54
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:06 PM, mz wrote:
    > U?ytkownik ""Michal Dwuznik (Micha? Dwu?nik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisa? w
    > wiadomo?ci news:i6a8at$is1$1@news.onet.pl...

    sonw995/sonyericssonw995userguides/264823/how_to_set
    _up_and_use_email_on_the_sony_ericsson_w995.html

    > Masz racje, moje nie dopatrzenie. Ale nie podoba mi sie on bo pomimo
    > w??czonego WiFi i z?apania zasiegu sieci próbuje ??czyae sie internetem
    > poprzez operatora komórki - proponuj?c nawet wybór pomiedzy Era i Heyah.
    > Wola?bym co? co po??czy za po?rednictwem WiFi.

    Mógłbyś nie krzaczyć polskich literek?
    (a może nawet mógłbyś przejrzeć opcje tego klienta...)

    M.

  • 8. Data: 2010-09-09 12:34:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:07 PM, mz wrote:
    > no i dodatkowo wola?bym by pozostawia?o mi poczte na swerwerze, tak bym móg?
    > pó 1/4 niej spokojnie w domu przejrzeae j? jeszcze raz.

    A może spróbujesz IMAP?

    M.

  • 9. Data: 2010-09-09 12:36:04
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    W opcjach nie widze nic zwiazanego z ustawieniami czy ma wysyłac przez WiFi
    czy przez operatora.

  • 10. Data: 2010-09-09 12:41:14
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    wiadomości news:i6ak3q$l0p$1@news.onet.pl...
    ore.replying> napisa? w

    sonw995/sonyericssonw995userguides/264823/how_to_set
    _up_and_use_email_on_the_sony_ericsson_w995.html

    > Mógłbyś nie krzaczyć polskich literek?

    To tobie krzaczy. Jego post jest poprawny.