  • 1. Data: 2009-10-17 19:15:05
    Temat: Dzyńdzynili od Philipiaka :)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Nie sam fakt spamu, bo tego nie lubię, ale reakcja telemarketerki mnie
    rozśmieszyła, nie wiem czemu, ale śmieję się, gdy o tym wspominam...
    Dziś, tj. w sobotę 17 października, za dnia.
    (treść uproszczę, chcę bowiem pokazać sam komizm sytuacji)

    - Dzień ddobry, jestem z Philipiaka i chciała bym zaprosić... (tu
    lokalizacja spotkania i termin)
    - Dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani.
    - Wiedziałam... (smutnawym głosem)
    (wymiana grzeczności i rozłączenie)

    Powinienem się wkurwić. A mnie to śmieszy, słusznie?
    :))

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

  • 2. Data: 2009-10-17 21:49:28
    Temat: Re: Dzyńdzynili od Philipiaka :)
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Sempiterna napisała na pl.misc.telefonia:

    > Powinienem się wkurwić.  A mnie to śmieszy, słusznie?
    > :))

    No jasne, to znaczy że IT nie wyżarło ci jeszcze resztek
    człowieczeństwa :P

    Telemarketing to legalna praca, kontrowersyjna, wredna, okrutna, ale
    legalna. Musisz wiedzieć, że większość telemarketerów to dzieciaki,
    chcące dorobić do kieszonkowego. Pojęcia nie mają jak to może być
    wnerwiające dla klienta i dla nich. Rotacja pracowników jest tam
    okropna. Dopóki ktoś tego nie zabroni lub dopóki stawki na POTS będą
    jakie są, problemu się nie przeskoczy.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2009-10-17 23:22:31
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w
    wiadomości news:hbde57$10qh$1@news2.ipartners.pl...

    > No jasne, to znaczy że IT nie wyżarło ci jeszcze resztek
    > człowieczeństwa :P
    >
    > Telemarketing to legalna praca, kontrowersyjna, wredna, okrutna, ale

    Cóż, kiedyś mało, a wlazłbym w to, za psi grosz i to na u.o dzieło, za
    "pensję" mierzącą niecałą połowę ówczesnej. Dziś się cieszę, że mi nie
    wyszło, bo mimo wszystko, nie lubię być medną wobec innych. Ale jak mnei
    kto zmusi, to bywa, że pożałuje.

    > legalna. Musisz wiedzieć, że większość telemarketerów to dzieciaki,
    > chcące dorobić do kieszonkowego. Pojęcia nie mają jak to może być
    > wnerwiające dla klienta i dla nich. Rotacja pracowników jest tam

    Jest bardzo ważne, jak sie zagai rozmowę. Raz chętnie z panią pogadałem,
    a nawet zgodziłem się na przesłanie zaproszenia na spotkanie (produkty
    medyczne), w ostatniej chwili mi upadło z mojej przyczyny.

    > okropna. Dopóki ktoś tego nie zabroni lub dopóki stawki na POTS będą
    > jakie są, problemu się nie przeskoczy.

    Acha, czy da sie fałszować numer linii osiągniętej? Bo numer wołający,
    to wiem, że tak... Mam pewien pomysł na takie sytuacje (nie mam nic
    złego na myśli, a jedynie dziecinną psotę, nie czyniącą nikomu krzywdy).
    Tak, jak wiem, w jaki sposób w kwadrans legalnie sparaliżować każdy
    sklep, z największymi hipermarketami włącznie... Podkreślam -
    LEGALNIE...

  • 4. Data: 2009-10-18 08:57:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Sempiterna* napisał(-a):

    > Tak, jak wiem, w jaki sposób w kwadrans legalnie
    > sparaliżować każdy sklep, z największymi hipermarketami włącznie...
    > Podkreślam - LEGALNIE...

    hehe, nie wiem czy paraliżowanie działania jakiegoś sklepu może być legalne
    :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2009-10-18 09:09:27
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    net.pl

    > hehe, nie wiem czy paraliżowanie działania jakiegoś sklepu może być
    > legalne :)

    Zapewniam cię, może :) Chyba, że robienie zakupów i płacenie za nie w
    kasie jest nielegalne... :))
    (już i tak bardzo dużo podpowiedziałem) :)

  • 6. Data: 2009-10-18 11:17:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Oct 2009 23:49:28 +0200, Marcin Kocur wrote:
    >Telemarketing to legalna praca, kontrowersyjna, wredna, okrutna, ale

    Mozemy tego zabronic :-)
    Ba - czy nie zabronilismy, choc czesciowo ?

    >legalna. Musisz wiedzieć, że większość telemarketerów to dzieciaki,
    >chcące dorobić do kieszonkowego. Pojęcia nie mają jak to może być
    >wnerwiające dla klienta i dla nich.

    Akurat ten smutny ton sugeruje ze maja placone od umowionego klienta.
    Po setce takich odmownych telefonow mamy faktycznie frustracje i
    "wiedzialam" ..

    >Rotacja pracowników jest tam okropna.

    chyba wlasnie kolejna sie wyrotuje :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-10-18 15:16:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Sempiterna* napisał(-a):

    > Zapewniam cię, może :) Chyba, że robienie zakupów i płacenie za nie w
    > kasie jest nielegalne... :))
    > (już i tak bardzo dużo podpowiedziałem) :)

    Jak legalne to OK. Choć mnie i tak nic do głowy nie przychodzi. Pewnie
    dlatego, że nie znam się dokładnie na tym, co Ty masz na myśli. Zwłaszcza,
    że miało by to działać w _każdym_ sklepie.

  • 8. Data: 2009-10-18 21:30:19
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

> [...]
    > dlatego, że nie znam się dokładnie na tym, co Ty masz na myśli.
    > Zwłaszcza, że miało by to działać w _każdym_ sklepie.

    Rzecz jest prosta, acz wymaga przygotowań, im większy sklep, tym
    większych.
    Polega to na masowym płaceniu dużymi pieniędzmi (100-200 złotych, a
    nawet i 50 zyla też może odegrać swą rolę) za drobne zakupy, tak, każdy
    z kilku kolejnych klientów i na każdej kasie. Nie ma siły, aby w końcu
    nie zabrakło pieniędzy do wydawania reszty... W końcu jak na żadnej
    kasie nie będzie drobnicy do wydawania, to kolejka stanie... Klienci nie
    zawsze mają możność pomóc kasjerowi rozmienić.
    Takich zakupów zrobić po 10 na każdej kasie (realne nawet przy
    przecietnej pensji) i spustoszenie w drobnicy będzie wielkie. W
    większych sklepach więcej osób rzucamy do akcji...
    Legalnie - kupujesz rzecz będącą w ofercie sklepu. Legalnie - bo płacisz
    legalnymi środkami płatniczymi. Legalnie - bo jak na razie nie ma
    limitu, ile może zapłata przekraczać sumę zakupu...

    Mam tylko do wszystkich prośbę - nie róbcie tego... :) Już i tak klienci
    robią to masowo i kasjerki/kasjerzy cuda nieraz wyprawiają, by mieć czym
    wydać... Zwłaszcza w małych sklepach...

  • 9. Data: 2009-10-18 22:32:06
    Temat: Re: Dzyndzynili od Philipiaka :)
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nigdy w zyciu nie sniły Ci się nawet takie pieniądze, jakie z utargu w kasach ma
    dziennie jeden market w gotówce na zapleczu.
    No chyba, że przewidujesz desant katarski ;-)
    To już lepsze byłoby masowe dzwonienie na linie gsm uzywane do połączeń
    autoryzaycjnych terminali płatniczych :-)
    JaC

    -----