  • 1. Data: 2009-10-10 07:14:16
    Temat: Blokowanie anonimowych, a 'rozmowa prywatna'.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Blokowanie połączeń anonimowych niby włączone (niektórzy znajomi z zastrzeżonymi klną
    ;)) a co rusz jakiś p.....y j.....y q.... się
    pokazuje na wyświetlaczu jako 'Rozmowa prywatna', ostatnio nawet się od razu z góry
    grzecznie i kulturalnie przedstawił SMG-KRC.
    Da się czy nie da się to wyj.....ć ?
    JaC

  • 2. Data: 2009-10-10 07:51:07
    Temat: Re: Blokowanie anonimowych, a 'rozmowa prywatna'.
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > pokazuje na wyświetlaczu jako 'Rozmowa prywatna', ostatnio nawet się od
    > razu z góry grzecznie i kulturalnie przedstawił SMG-KRC.

    z tego wniosek, ze coraz wiecej ludzi korzysta z acr i bardzo dobrze
    zablokowac polaczenie przychodzace bez identyfikacji mozna na wiele
    sposobow, ale kazdy z nich to jakis kompromis, wzglednie koszty (wdrozenia
    lub eksploatacji), a zapewne szukasz rozwiazania bezplatnego/taniego i nie
    wymagajacego duzych zmian

  • 3. Data: 2009-10-10 10:25:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > pokazuje na wyświetlaczu jako 'Rozmowa prywatna', ostatnio nawet się od razu z góry
    grzecznie i kulturalnie przedstawił SMG-KRC.

    Nie da się. ACR blokuje połączenia z zastrzeżoną identyfikacją, te bez
    identyfikacji przechodzą.

    Co prawda, w polskiej sieci nie powinny pojawiać się te bez
    identyfikacji... Przypomniałeś mi pewien pomysł :-)

    M.

  • 4. Data: 2009-10-10 17:37:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bezpłatne nie jest, bo musisz mieć wykupioną u telepsa płatną usługe prezentacji
    numeru.

    -----