    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dzyńdzynili od Philipiaka :)
    Date: Sun, 18 Oct 2009 01:22:31 +0200

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w
    wiadomości news:hbde57$10qh$1@news2.ipartners.pl...

    > No jasne, to znaczy że IT nie wyżarło ci jeszcze resztek
    > człowieczeństwa :P
    >
    > Telemarketing to legalna praca, kontrowersyjna, wredna, okrutna, ale

    Cóż, kiedyś mało, a wlazłbym w to, za psi grosz i to na u.o dzieło, za
    "pensję" mierzącą niecałą połowę ówczesnej. Dziś się cieszę, że mi nie
    wyszło, bo mimo wszystko, nie lubię być medną wobec innych. Ale jak mnei
    kto zmusi, to bywa, że pożałuje.

    > legalna. Musisz wiedzieć, że większość telemarketerów to dzieciaki,
    > chcące dorobić do kieszonkowego. Pojęcia nie mają jak to może być
    > wnerwiające dla klienta i dla nich. Rotacja pracowników jest tam

    Jest bardzo ważne, jak sie zagai rozmowę. Raz chętnie z panią pogadałem,
    a nawet zgodziłem się na przesłanie zaproszenia na spotkanie (produkty
    medyczne), w ostatniej chwili mi upadło z mojej przyczyny.

    > okropna. Dopóki ktoś tego nie zabroni lub dopóki stawki na POTS będą
    > jakie są, problemu się nie przeskoczy.

    Acha, czy da sie fałszować numer linii osiągniętej? Bo numer wołający,
    to wiem, że tak... Mam pewien pomysł na takie sytuacje (nie mam nic
    złego na myśli, a jedynie dziecinną psotę, nie czyniącą nikomu krzywdy).
    Tak, jak wiem, w jaki sposób w kwadrans legalnie sparaliżować każdy
    sklep, z największymi hipermarketami włącznie... Podkreślam -
    LEGALNIE...

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua