  • 1. Data: 2009-10-12 13:22:18
    Temat: Jaka kara pieniezna za zerwanie przed terminem neostrady?
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Jaka kara pieniezna za zerwanie przed terminem neostrady?
    Termin ukonczenia umowy mija dopiero w 2011, w ramach umowy dostalem w prezencie
    drukarke HP.
    Mam juz dosc tych ciaglych awarii neostrady i chetnie bym sie ich pozbyl tylko nie
    wiem ile musialbym
    zaplacic kary.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-10-12 13:26:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    drukarke HP.
    > Mam juz dosc tych ciaglych awarii neostrady i chetnie bym sie ich pozbyl tylko nie

    Bierzesz sobie do rączki swoją umowę, znajdujesz poszczególne pozycje
    "udzielone ulgi", sumujesz. Znajdujesz też pozycję długość umowy.
    Następnie liczysz sobie wg wzoru

    (X-Y)
    ----- *k

    gdzie
    X - długość umowy
    Y - czas od podpisania umowy
    k - suma kar umownych

  • 3. Data: 2009-10-14 17:41:56
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    drukarke HP.
    > Mam juz dosc tych ciaglych awarii neostrady i chetnie bym sie ich pozbyl tylko nie

    Jezeli masz sama neostrade, to zamow do niej telewizje (po kablu, nie
    satelitarna), koniecznie kurierem. Jak przywiezie Ci on zestaw, aktywuj
    (moze minac kilka dni, kurier musi doreczyc z powrotem umowe), po
    aktywowaniu, czyli mozliwosci odbierania tv, masz 10 dni na zwrot do
    punktu obslugi.
    Wylacza ci wtedy neostrade i tv, a kary nie zaplacisz.
    Wiem, bo sam tak zrobilem 2 miesiace temu.

    --
    PINOL

  • 4. Data: 2009-10-14 19:45:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PINOL napisał:

> [...]
    > do punktu obslugi.
    > Wylacza ci wtedy neostrade i tv, a kary nie zaplacisz.
    > Wiem, bo sam tak zrobilem 2 miesiace temu.

    Z satelitarną też to działa. Znajomy zamówił taką w lipcu. To znaczy
    nie sam z siebie, agent tepsy tak długo dzwonił, aż swoje osiągnął.
    A ponieważ nie dostał tych kanałów, co mu je obiecywali, to po tygodniu
    oddał dekoder. Jak wrócił do domu, to internetu już nie miał. Nic nie
    pomogły krzyki na błękitnego liniowca ("panie, tu się k... pracuje"),
    włączyć spowrotem nie chcieli. Zaproponowali podpisanie nowej umowy
    i "natychmiastowe" uruchomienie usługi (czyli po 3-4 dniach). Tego było
    za wiele, znajomy się zawziął, miesiąc jechał na GPRS, większe pliki
    woził na pendrive, ale operatora zmienił.

    -- Jarek

    PS
    Ktoś może wie ile taki agent handlowy dostaje od tepsy za jednego
    namówionego klienta?