    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dzyńdzynili od Philipiaka :)
    Date: Sun, 18 Oct 2009 23:30:19 +0200

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4adb3151$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    net.pl

    > Jak legalne to OK. Choć mnie i tak nic do głowy nie przychodzi. Pewnie
    > dlatego, że nie znam się dokładnie na tym, co Ty masz na myśli.
    > Zwłaszcza, że miało by to działać w _każdym_ sklepie.

    Rzecz jest prosta, acz wymaga przygotowań, im większy sklep, tym
    większych.
    Polega to na masowym płaceniu dużymi pieniędzmi (100-200 złotych, a
    nawet i 50 zyla też może odegrać swą rolę) za drobne zakupy, tak, każdy
    z kilku kolejnych klientów i na każdej kasie. Nie ma siły, aby w końcu
    nie zabrakło pieniędzy do wydawania reszty... W końcu jak na żadnej
    kasie nie będzie drobnicy do wydawania, to kolejka stanie... Klienci nie
    zawsze mają możność pomóc kasjerowi rozmienić.
    Takich zakupów zrobić po 10 na każdej kasie (realne nawet przy
    przecietnej pensji) i spustoszenie w drobnicy będzie wielkie. W
    większych sklepach więcej osób rzucamy do akcji...
    Legalnie - kupujesz rzecz będącą w ofercie sklepu. Legalnie - bo płacisz
    legalnymi środkami płatniczymi. Legalnie - bo jak na razie nie ma
    limitu, ile może zapłata przekraczać sumę zakupu...

    Mam tylko do wszystkich prośbę - nie róbcie tego... :) Już i tak klienci
    robią to masowo i kasjerki/kasjerzy cuda nieraz wyprawiają, by mieć czym
    wydać... Zwłaszcza w małych sklepach...

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua