  • 1. Data: 2009-10-10 10:35:33
    Temat: stan twojego konta nie pozwala na polaczenie z tym numerem
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Taki komunikat słyszę, gdy próbuje zadzwonić na stacjonarny numer w
    gdańskiej strefie 58 742 23 xx
    Abonent ustawił sobie jakieś przekierowanie, czy to jakiś VOIP?

  • 2. Data: 2009-10-10 14:00:22
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 10 Paź, 12:35, "bagietek" <b...@l...fr> wrote:
    > Taki komunikat słyszę, gdy próbuje zadzwonić na stacjonarny numer w
    > gdańskiej strefie 58 742 23 xx
    > Abonent ustawił sobie jakieś przekierowanie, czy to jakiś VOIP?

    operator o2.pl, sieć tlenofon

  • 3. Data: 2009-10-27 10:27:03
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 10 Oct 2009 07:00:22 -0700 (PDT), wiwany <w...@g...pl>
    wrote:

    >operator o2.pl, sieć tlenofon

    wg mnie jaja. Powinno byc tak, ze dzwoniacy uslyszy tylko zajetosc a
    nie komunikat o tym ze abonent do ktorego dzwoni nie ma kasy na
    zasilenie. Szkoda jeszcze ze nie ma informacji np. o postepowaniu
    komorniczym (gdyby byly oplaty postpaid).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-10-27 17:17:55
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > zasilenie. Szkoda jeszcze ze nie ma informacji np. o postepowaniu
    > komorniczym (gdyby byly oplaty postpaid).

    E, tam.
    Przecież to wyraźnie wskazuje że operator używa FCTów dla zmniejszenia opłat
    interconnectowych i wsadza tam karty prepaid.
    Swego czasu pewne firmy miały całe hale pracujących bramek FCT w kartami
    pre-paid które dawały się zdalnie zasilać.
    Ale nie zawsze zdążano wszystkie równomiernie zasilać i czasem ktoś wpadał
    na taką gdzie poprzedni user wygadał impulsy.
    vari

  • 5. Data: 2009-10-29 14:04:31
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Oct 2009 18:17:55 +0100, "vari" <v...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Ale nie zawsze zdążano wszystkie równomiernie zasilać i czasem ktoś wpadał
    >na taką gdzie poprzedni user wygadał impulsy.

    tu akurat nie o to chodzilo. Ja ostatnio wydzonilem cale srodki na
    tlenofonie i jak ja wybieralem to wlasnie slyszalem ten komunikat.
    Tylko zauwaz, ze ktos dzwonil na numer z przekierowaniem i gdy to
    przekierowanie mialo nastapic, to w tym miejscu pojawial sie
    komunikat. Czyli przy zdefiniowanym przekierowaniu i przy braku
    srodkow na koncie.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-10-31 16:55:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    bagietek pisze:
    > Taki komunikat słyszę, gdy próbuje zadzwonić na stacjonarny numer w
    > gdańskiej strefie 58 742 23 xx
    > Abonent ustawił sobie jakieś przekierowanie, czy to jakiś VOIP?

    Miałem takie kwiatki kilka razy jak dzwoniłem Netia ==> TP. Czasami jest
    komunikat: linia abonencka uszkodzona. Połączenie Warszawa Ursus ==>
    Warszawa Ursynów. W drugą stronę działa bez zarzutu;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |