eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2011-03-06 11:25:08
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca

    Każdy kierowca nie będzie miał zaszczytu przejechania się 959.
    Po pierwsze za mało ich, po drugie jest to jeden z tym
    samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.

    > przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.

    A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
    nieistniejący?

    > Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
    > całą numerację odwracając lewarek?

    Nic nie przemieścił. Jedyna została tam, gdzie w skrzyniach
    dog-leg umieszcza się pierwszy bieg. Bieg, który jest potrzebny
    do ruszania i ewentualnie na najwolniejszym zakręcie na próbie.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 22. Data: 2011-03-06 11:31:59
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca

    ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
    959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
    jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.

    > przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.

    A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
    nieistniejący?

    > Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
    > całą numerację odwracając lewarek?

    Nic nie przemieścił. Jedyna została tam, gdzie w skrzyniach
    dog-leg umieszcza się pierwszy bieg. Bieg, który jest potrzebny
    do ruszania i ewentualnie na najwolniejszym zakręcie na próbie.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 23. Data: 2011-03-06 19:42:25
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-06 11:31, Robert Rędziak wrote:
    >> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
    >
    > ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
    > 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
    > jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.

    O widzisz i się wyjaśniło ;) Sobiarstwo :) EOT ;)


  • 24. Data: 2011-03-06 20:08:46
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 06 Mar 2011 19:42:25 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >> ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
    >> 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
    >> jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
    >
    > O widzisz i się wyjaśniło ;) Sobiarstwo :) EOT ;)

    Trudno żeby samochód, który powstał w setkach egzemplarzy, był
    jednym z najbardziej zaawansowanych pojazdów w swojej epoce i
    jeszcze w wiele lat po zakończeniu produkcji, kosztował ponad
    400000DM, osiągał 300km/h, był autem dla każdego. Jakoś tak się
    stało, że rewolucja zdechła i kible ze złota i 959 dla każdego
    nigdy nie stały się realnymi.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 25. Data: 2011-03-07 10:55:34
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Mar 2011 10:31:59 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
    >> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
    > ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
    > 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
    > jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
    >
    >> przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
    >
    > A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
    > nieistniejący?

    A zebys ty wiedzial ile razy w maluchu "wbilem piatke".
    I to co ciekawe wcale nie z przyzwyczajenia - na codzien jezdzilem
    wtedy autem z 4 biegami.

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: