-
11. Data: 2011-03-05 10:27:28
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Biały pisze:
> Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
> numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
> samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
A czy ty pamiętałbyś żeby za każdym razem ruszać z "2"?
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
12. Data: 2011-03-05 11:50:52
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Biały pisze:
> On 2011-03-04 22:36, Tomasz Pyra wrote:
>>>> "G" off-road gear
>>> A czym się różni od normalnego?
>> Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
>> wolne obroty
>
> Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
> numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
> samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
Pewnie dlatego że "na kursie uczyli żeby ruszać z 1", więc kierowca
rusza z "1".
Na ruszanie z "2" niewielu wpadnie, a o czytaniu instrukcji przez
kierowców, to zapomnij.
A tak wszystko jest jasne i oczywiste już od pierwszej jazdy.
-
13. Data: 2011-03-05 15:01:37
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: frigo <f...@g...com>
On 5 Mar, 11:50, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Bia y pisze:
>
> > On 2011-03-04 22:36, Tomasz Pyra wrote:
> >>>> "G" off-road gear
> >>> A czym si r ni od normalnego?
> >> Tak z tego co poczyta em to tam pono by a d uga jedynka i do wysokie
> >> wolne obroty
>
> > Czyli jedynka to taka dw jka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
> > numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dw jce to potrafi prawie kazdy
> > samochodzik, wi c to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
>
> Pewnie dlatego e "na kursie uczyli eby rusza z 1", wi c kierowca
> rusza z "1".
> Na ruszanie z "2" niewielu wpadnie, a o czytaniu instrukcji przez
> kierowc w, to zapomnij.
>
> A tak wszystko jest jasne i oczywiste ju od pierwszej jazdy.
A co jest tu jasne? Większość kierowców nawet nie dotknie tej G?
Równie dobrze mogli dać 12345 i jakiś über - bieg.
Ciekawe co pisali w instrukcji.
-
14. Data: 2011-03-05 17:53:23
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: to <t...@a...xyz>
begin Grejon
>> Na wypadek gdyby ktos chcial zrobic karawan pogrzebowy z 959 ;)
>
> Raczej po prostu wprowadzić auto do garażu.
Albo do krypty.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
15. Data: 2011-03-05 22:40:50
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sat, 05 Mar 2011 10:22:07 +0100, Sebastian Biały
<h...@p...onet.pl> wrote:
> Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
> numeracji od 1 a nie od g.
Dlatego że bieg pełzający/terenowy to nie jest biegiem do
używania go na codzień.
> A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
> samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
Tylko nie w każdym pierwszy bieg umożliwiający rozpędzenie auta
do około 100km/h zapewnia wysokie osiągi.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
16. Data: 2011-03-06 02:25:28
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: to <t...@a...xyz>
begin Sebastian Biały
> Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
> numeracji od 1 a nie od g.
A dlaczego wsteczny nazywa się "R", a nie "-1", a jałowy się w ogóle nie
nazywa, chociaż mógłby nazywać się "0"? Czy nad tymi ciekawymi
zagadnieniami też się trapisz? ;)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
17. Data: 2011-03-06 07:25:30
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-05 10:27, Grejon wrote:
>> Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
>> numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
>> samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
> A czy ty pamiętałbyś żeby za każdym razem ruszać z "2"?
A co to ma do rzeczy skoro w tym samochodzie 1 jest gdzie indziej niż
normalnie? I tak *trzeba* pamiętać że wsiadając do tegu cuda rusza się
*inaczej* niz reszta świata.
-
18. Data: 2011-03-06 07:26:25
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-06 02:25, to wrote:
> A dlaczego wsteczny nazywa się "R", a nie "-1", a jałowy się w ogóle nie
> nazywa, chociaż mógłby nazywać się "0"? Czy nad tymi ciekawymi
> zagadnieniami też się trapisz? ;)
Nie, zastanawia mnie co za d*** wpadł na pomysł zmiany ułożenia biegów
jeśli *faktycznie* "1" w tym samochodzie jest do ruszania.
-
19. Data: 2011-03-06 07:28:37
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-05 22:40, Robert Rędziak wrote:
> Dlatego że bieg pełzający/terenowy to nie jest biegiem do
> używania go na codzień.
Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
całą numerację odwracając lewarek?
-
20. Data: 2011-03-06 07:38:26
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-03-06 07:25, Sebastian Biały pisze:
> A co to ma do rzeczy skoro w tym samochodzie 1 jest gdzie indziej niż
> normalnie? I tak *trzeba* pamiętać że wsiadając do tegu cuda rusza się
> *inaczej* niz reszta świata.
No właśnie niekoniecznie...
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi