-
X-Received: by 10.140.94.150 with SMTP id g22mr589656qge.0.1418605848851; Sun, 14 Dec
2014 17:10:48 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.94.150 with SMTP id g22mr589656qge.0.1418605848851; Sun, 14 Dec
2014 17:10:48 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!nntp-feed.chiark.greenend.org.uk!ewrotcd!ne
ws.stack.nl!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4a.news.xs4all.nl!xs4all!newspeer1.nac.n
et!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.
com!h15no21064242igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no7708
787qac.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Sun, 14 Dec 2014 17:10:48 -0800 (PST)
In-Reply-To: <9...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.236.172;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 109.243.236.172
References: <548c8076$0$2648$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<1mliy7n4h75vy$.eqhfz45ajsju$.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<visc4u2c0jdl$.1tfvuj28pmtf1.dlg@40tude.net>
<9...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Dźwig
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 15 Dec 2014 01:10:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 19
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34120
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 00:06:12 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel
napisał:
> Mimo wszystko jest to jednak dość prosta maszyna, w sensie że operator intuicyjnie
przewiduje reakcję na to co robi. Przewrócenie dźwigu musi być podparte wyjątkowym
matołectwem dźwigowego, więc mimo że zdarza się raz na jakiś czas, to owszem masz
rację że rozkłada się na dużą ilość dźwigów w eksploatacji, co jakoś kompletnie nie
hańbi tego zawodu :-)
> Tak czy siak, ja kiedykolwiek jestem w zasięgu dźwigu, odruchowo wybieram sobie
miejsce najbezpieczniejsze na ewentualną okoliczność podobnego zdarzenia. W jednej
stoczni jakieś głąby podnosiły duży zwój grubej blachy, tak na oko z 10 ton, na
najwyższy pokład prawie wykończonej nadbudówki ogromnej platformy wydobywczej.
Przełożyli przez środek elastyczny pas, podnieśli na jakieś 80 metrów i pas się
przeciął. Blacha spadła na jednego typa, odbiła się od ziemi, poskoczyła na 10 metrów
do góry i spadła z powrotem na tego samego zawodnika! Byłem niedaleko, ale w "strefie
zrzutu" odruchowo starałem się nie stać.
Książki zacznij pisać, masz wyobraźnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.14 08:08 Konrad Anikiel
- 15.12.14 08:20 Konrad Anikiel
- 15.12.14 09:04 Mirosław Kwaśniak
- 15.12.14 09:31 Robert Wańkowski
- 15.12.14 20:41 WM
- 15.12.14 22:54 J.F.
- 15.12.14 22:56 k...@g...com
- 15.12.14 22:59 J.F.
- 15.12.14 23:10 yabba
- 16.12.14 00:14 J.F.
- 16.12.14 02:29 yabba
- 16.12.14 02:36 yabba
- 16.12.14 09:07 Konrad Anikiel
- 16.12.14 23:22 J.F.
- 16.12.14 23:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą