-
X-Received: by 10.140.17.82 with SMTP id 76mr555093qgc.5.1418598371815; Sun, 14 Dec
2014 15:06:11 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.17.82 with SMTP id 76mr555093qgc.5.1418598371815; Sun, 14 Dec
2014 15:06:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!w8no7661368qac.0!news-out.google.com!r1ni52qat.1!nntp.googl
e.com!s7no7170206qap.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!n
ot-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Sun, 14 Dec 2014 15:06:11 -0800 (PST)
In-Reply-To: <visc4u2c0jdl$.1tfvuj28pmtf1.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.186.71.130;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 46.186.71.130
References: <548c8076$0$2648$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<1mliy7n4h75vy$.eqhfz45ajsju$.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<visc4u2c0jdl$.1tfvuj28pmtf1.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Dźwig
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Sun, 14 Dec 2014 23:06:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2480
X-Received-Body-CRC: 3446308831
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34114
[ ukryj nagłówki ]Mimo wszystko jest to jednak dość prosta maszyna, w sensie że operator intuicyjnie
przewiduje reakcję na to co robi. Przewrócenie dźwigu musi być podparte wyjątkowym
matołectwem dźwigowego, więc mimo że zdarza się raz na jakiś czas, to owszem masz
rację że rozkłada się na dużą ilość dźwigów w eksploatacji, co jakoś kompletnie nie
hańbi tego zawodu :-)
Tak czy siak, ja kiedykolwiek jestem w zasięgu dźwigu, odruchowo wybieram sobie
miejsce najbezpieczniejsze na ewentualną okoliczność podobnego zdarzenia. W jednej
stoczni jakieś głąby podnosiły duży zwój grubej blachy, tak na oko z 10 ton, na
najwyższy pokład prawie wykończonej nadbudówki ogromnej platformy wydobywczej.
Przełożyli przez środek elastyczny pas, podnieśli na jakieś 80 metrów i pas się
przeciął. Blacha spadła na jednego typa, odbiła się od ziemi, poskoczyła na 10 metrów
do góry i spadła z powrotem na tego samego zawodnika! Byłem niedaleko, ale w "strefie
zrzutu" odruchowo starałem się nie stać.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.14 00:16 Jarosław Sokołowski
- 15.12.14 00:24 J.F.
- 15.12.14 00:31 yabba
- 15.12.14 00:37 Jarosław Sokołowski
- 15.12.14 02:09 k...@g...com
- 15.12.14 02:10 k...@g...com
- 15.12.14 08:08 Konrad Anikiel
- 15.12.14 08:20 Konrad Anikiel
- 15.12.14 09:04 Mirosław Kwaśniak
- 15.12.14 09:31 Robert Wańkowski
- 15.12.14 20:41 WM
- 15.12.14 22:54 J.F.
- 15.12.14 22:56 k...@g...com
- 15.12.14 22:59 J.F.
- 15.12.14 23:10 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i