  • 31. Data: 2015-03-31 17:38:00
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > To raz... a kiedy poprzednio?

    a co za różnica kiedy ja tego używałem?
    nie masz już innych argumentów na uzasadnienie dlaczego nie potrzebujesz
    czegoś czego nie masz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-03-31 17:39:33
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:29, Pszemol pisze:

    > Ty tak używałeś BT kiedy ostatnio?

    Co najmniej raz w tygodniu. Wysyłam pliki do kompa, znajomym zdjęcia i
    używam do strumieniowania z SmartTV, często nawet będąc u
    znajomych...wysyłam do TV bo oni też używają BT. Dodatkowo
    kontakty...Synchronizuję (bez kabla) z PC kalendarz, zdarzenia, kontakty
    i notatki (autoustawienie). Z sąsiadami wymieniamy się
    aplikacjami/plikami...no bo trudno łączyć się kablami mobilnie :D
    Skoro jest możliwość bez kabla to używam. Ty masz kabel ale jeszcze nie
    dorosłeś do tej funkcji "bez kabla" :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 33. Data: 2015-03-31 17:41:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > W dniu 2015-03-31 o 17:11, Pszemol pisze:
    > [...]
    >
    > No dobra, odniosę się do tego kawałka.
    > Otóż...w Andku masz możliwość ROZDZIELENIA tych funkcji.

    Rozdzielenia jakich funkcji? Rozdzielenia youtube od radia netowego?

    > Służy to głównie temu, że jeśli słuchawka nie używa strumienia audio to
    > zwyczajnie działa dłużej.
    > W Apple nie a nawet często słychać delikatny szum,
    > jesli nic nie jest odtwarzane a słuchawka jest A2DP.

    Na czym to słuchałeś?
    Przecież słuchawka w iPhone wykrywa i włącza się sama gdy
    zaczynam słuchać muzyki czy youtuba. Gdy wyłączam taką
    aplikację to słuchawka robi biip i się wyłącza. Rozwiązali to dobrze.

    > Powoduje to większy drenaż baterii i krótsze działanie słuchawki.

    Nie narzekam na czas działania baterii w słuchawce z iPhone.
    Czyli w celu oszczędzania energii słuchawka w Andku po sparowaniu jej nie
    działa :-)) Fajna logika.

    > W Andku jest możliwość odłączenia tej funkcji, celem zaoszczędzenia
    > energii (funkcja stała w sensie ustawień).
    > Czyli podłączasz i już.
    > W iPhone z tego co wiem, nie można tego zrobić "na stałe"...no ale to
    > iPhone :]

    Tak, są dwie osobne funkcje, i przy obu miałem "ptaszki",
    więc obie funkcje były wybrane, ustawione i nie działało.
    Brawo!

  • 34. Data: 2015-03-31 17:42:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfeeof$6r3$1@dont-email.me...
> [...]
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > ślepy?

    Zdjęcie widzę. No ale co chcesz wykazać tym zdjęciem?
    Taki leniwy jesteś że nawet tezy nie umiesz postawić?

    > taaa, w reklamach

    Nie, w życiu. Ja od 5 lat noszę jeden kabelek!
    Drugi zacząłem nosić jak sobie kupiłem słuchawkę BT.

  • 35. Data: 2015-03-31 17:49:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfef0o$7ra$1@dont-email.me...

    > a co za różnica kiedy ja tego używałem?

    No duża różnica, zwłaszcza wtedy gdy chcemy ustalić czy to rzeczywiście
    rzadkoużywana funkcja :-)
    Gdybyś uważał inaczej to nie chwaliłbyś się że uzywałeś w zeszłym tygodniu
    tylko od razu napisałbyś że "co za różnica"...

    > nie masz już innych argumentów na uzasadnienie dlaczego
    > nie potrzebujesz czegoś czego nie masz?

    Argument brzmi: jest to rzadko (lub prawie wcale) używana funkcja
    bez której większość (jeśli nie wszyscy) użytkownicy z powodzeniem
    mogą się obyć bo jest multum innych metod do przesyłu plików.

    Jeśli ktoś argumentuje, że PRZEZ TO, że Android jest tak "fajnie"
    rozbudowany w rzadko-używane wodotryski coś tak podstawowego
    jak przesyłanie głosu na słuchawkę BT nie działa wprost z pudełka
    zaraz po sparowaniu słuchwaki, bez konieczności restartu całego
    urządzenia to uznałbym to za totalną porażkę projektanta systemu.

  • 36. Data: 2015-03-31 17:52:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > aplikacjami/plikami...no bo trudno łączyć się kablami mobilnie :D
    > Skoro jest możliwość bez kabla to używam.

    Ok, fajnie że to opisałeś - a powiedz mi teraz, proszę, jak oceniasz
    ilość takich userów jak Ty w ogólnej puli użytkowników Androida?
    Mieścisz się w górnym 1 promilu czy należysz do jeszcze węższej elity?

    > Ty masz kabel ale jeszcze nie dorosłeś do tej funkcji "bez kabla" :)

    Powiem więcej: nie interesuje mnie ta funkcjonalnośc wcale, z kablem lub
    bez.

  • 37. Data: 2015-03-31 17:55:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfeev2$7mf$1@dont-email.me...

    > jak wszystko czego Apple nie zaimplementowało.

    No tak. Inaczej przecież nie robiliby sobie krzywdy i nie kupowali
    urządzenia które nie spełnia ich PRIORYTETOWYCH wymagań.

    > Widocznie priorytetem uzytkowników innych telefonów nie są erodujące
    > wtyczki lightning

    Jasne... wolą łamiące się z płyty głównej telefonu gniazdka microUSB.
    Ile już gniazdek złamałeś? Ile tych gniazdek już przestało kontaktować
    i robisz typowe balety z wyginaniem wtyczki dla lepszego kontaktu?
    No właśnie... to jest właśnie Twoje USB.

  • 38. Data: 2015-03-31 18:01:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >To co się nadaje lub nie do słuchania muzyki to pozwól że ja
    >będę decydował. Również to, co ja będę muzyką nazywał :-)

    No jak ktos o takim drewnianym uchu moze decydowac w kwestii audio :-)

    >W szczególności chodziło mi o słuchanie ogólnie dźwięków
    >które tablet wysyła na swój głośniczek popierdaczek aby
    >całego domu nie budzić tylko aby mi szeptał do ucha...

    Ja cie rozumiem, ale w filozofii calego systemu, z natlokiem roznych
    protokolow, kodekow, kompresorow, soft i hardwareowych nie ma sie co
    dziwic, ze ktos nie zrobil czegos, co od poczatku nie bylo
    przewidziane.
    Wysokiej jakosci dzwiek z Youtube nie bedzie konwertowany na g* dzwiek
    HSP, bo i po co :-)

    >Na iPhone4 nie było z tym problemów, na Asusie były i to duże.

    Jak widac zadzialalo, i to bez problemow.

    A jak iphone nie obslugiwal A2DP to tez nie bylo problemow ?

    >Raczej z urządzeniem mobilnym, które ma działać bez żadnych
    >restartów. Takie przynajmniej mam doświadczenie z iPhone4. Nawyki
    >muszę zmienić, jak widzę, do tego tableta.

    Ja tam nie wiem, ale ajfon to ponoc ma wbudowany szybki restart, zeby
    klient nie zauwazyl :-)

    >No jasne że ma. Przecież to nowy produkt z tego roku.

    No jak z tego, skoro review jedno sprzed 3 lat jest ?

    Poza tym to nie roku zalezy, tylko od targetu ustalonego przez
    marketing :-)

    J.

  • 39. Data: 2015-03-31 18:07:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Gdybyś uważał inaczej to nie chwaliłbyś się że uzywałeś w zeszłym
    >tygodniu tylko od razu napisałbyś że "co za różnica"...

    A ja przed chwila uzywalem.

    Tak jest po prostu najszybciej, bez szukania kabli itp.

    >Argument brzmi: jest to rzadko (lub prawie wcale) używana funkcja
    >bez której większość (jeśli nie wszyscy) użytkownicy z powodzeniem
    >mogą się obyć bo jest multum innych metod do przesyłu plików.

    To jest standard. I tylko apple tego nie rozumie :-)

> [...]
    >zaraz po sparowaniu słuchwaki, bez konieczności restartu całego
    >urządzenia to uznałbym to za totalną porażkę projektanta systemu.

    Na razie to chyba nie wiemy czy to wina Androida, sluchawki czy iphone
    :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-03-31 18:19:36
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:52, Pszemol pisze:
> [...]
    > ilość takich userów jak Ty w ogólnej puli użytkowników Androida?
    > Mieścisz się w górnym 1 promilu czy należysz do jeszcze węższej elity?

    W mojej grupie nie jestem samotny i to spora społeczność. Nie ukrywam
    jednak, że raczej jestem promotorem i uczę używania tego co nam dano :)
    Nauka jednak nie idzie "w las" i ci którym pokazałem, używają. Zawsze
    mnie zastanawiało, dlaczego komuś lepiej wysłać mms z
    kontaktem/wizytówka (i zapłacić) niż uruchomić BT i wysłać za darmo. Być
    może funkcja BT nie była promowana i teraz raczej standardem robi się
    WiFi (DLNA) ale cokolwiek będzie standardem to nie mam pojecia dlaczego
    Apple tego nie implementuje, ZMUSZAJĄC do iTunes czy chmury?
    Z mojego punktu widzenia...Apple lubi...bardziej inwigilować swoich
    userów niż Google i chyba tutaj jest sedno takiej polityki :)

    --
    LordBluzg(R)