    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Tue, 31 Mar 2015 18:01:18 +0200

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >To co się nadaje lub nie do słuchania muzyki to pozwól że ja
    >będę decydował. Również to, co ja będę muzyką nazywał :-)

    No jak ktos o takim drewnianym uchu moze decydowac w kwestii audio :-)

    >W szczególności chodziło mi o słuchanie ogólnie dźwięków
    >które tablet wysyła na swój głośniczek popierdaczek aby
    >całego domu nie budzić tylko aby mi szeptał do ucha...

    Ja cie rozumiem, ale w filozofii calego systemu, z natlokiem roznych
    protokolow, kodekow, kompresorow, soft i hardwareowych nie ma sie co
    dziwic, ze ktos nie zrobil czegos, co od poczatku nie bylo
    przewidziane.
    Wysokiej jakosci dzwiek z Youtube nie bedzie konwertowany na g* dzwiek
    HSP, bo i po co :-)

    >Na iPhone4 nie było z tym problemów, na Asusie były i to duże.

    Jak widac zadzialalo, i to bez problemow.

    A jak iphone nie obslugiwal A2DP to tez nie bylo problemow ?

    >Raczej z urządzeniem mobilnym, które ma działać bez żadnych
    >restartów. Takie przynajmniej mam doświadczenie z iPhone4. Nawyki
    >muszę zmienić, jak widzę, do tego tableta.

    Ja tam nie wiem, ale ajfon to ponoc ma wbudowany szybki restart, zeby
    klient nie zauwazyl :-)

    >No jasne że ma. Przecież to nowy produkt z tego roku.

    No jak z tego, skoro review jedno sprzed 3 lat jest ?

    Poza tym to nie roku zalezy, tylko od targetu ustalonego przez
    marketing :-)

    J.