    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Tue, 31 Mar 2015 10:49:24 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfef0o$7ra$1@dont-email.me...

    > a co za różnica kiedy ja tego używałem?

    No duża różnica, zwłaszcza wtedy gdy chcemy ustalić czy to rzeczywiście
    rzadkoużywana funkcja :-)
    Gdybyś uważał inaczej to nie chwaliłbyś się że uzywałeś w zeszłym tygodniu
    tylko od razu napisałbyś że "co za różnica"...

    > nie masz już innych argumentów na uzasadnienie dlaczego
    > nie potrzebujesz czegoś czego nie masz?

    Argument brzmi: jest to rzadko (lub prawie wcale) używana funkcja
    bez której większość (jeśli nie wszyscy) użytkownicy z powodzeniem
    mogą się obyć bo jest multum innych metod do przesyłu plików.

    Jeśli ktoś argumentuje, że PRZEZ TO, że Android jest tak "fajnie"
    rozbudowany w rzadko-używane wodotryski coś tak podstawowego
    jak przesyłanie głosu na słuchawkę BT nie działa wprost z pudełka
    zaraz po sparowaniu słuchwaki, bez konieczności restartu całego
    urządzenia to uznałbym to za totalną porażkę projektanta systemu.