  • 21. Data: 2015-03-31 17:20:08
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > I efekt jest taki, że użytkownicy Apple już mają od dawna
    > niezniszczalne gniazdko i wtyczkę do ładowania którą
    > można w telefon wetknąć w każdą stronę jaka Ci się podoba

    <http://cdn.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2014/
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > a Wy się dalej męczycie z wyłamanymi gniazdkami mikroUSB
    > i prawie zawsze wtykacie go złą stroną i wtykacie jeszcze raz :-)

    i daltego iphoniarze noszą worki przejściówek bo ten kabelek do niczego
    nie pasuje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-03-31 17:25:21
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:03, Pszemol pisze:

> [...]
    > a Wy się dalej męczycie z wyłamanymi gniazdkami mikroUSB
    > i prawie zawsze wtykacie go złą stroną i wtykacie jeszcze raz :-)

    Taa i tą samą ładowarką ładujesz swoją słuchawkę BT, tablet, powerbank
    i wystarcza Ci jeszcze do kamery, aparatu a nawet do kamerki w
    samochodzie :)...bo ja TAK :]

    Jesli już rozmawiamy o standardzie ładowarek, to Nokia miała swój i tam
    nie było problemu z polaryzacją. Z resztą, nie po to były ustalenia
    "unijne" nad standardem dla WIĘKSZOŚCI urządzeń, że by nosić stado
    ładowarek albo podłączać je w domu. Dzisiaj wystarczy często jedna/dwie
    dla 5 urządzeń, co oczywiście ma na celu ograniczenie użycia energii.

    > Nie wiem... wygooglaj. Pamiętasz chyba że ja swojego iPhone5
    > utopiłem 2 lata temu w kuble słonej wody akwariowej i używam
    > 5 letniego iPhone4 który wciąż służy mi bardzo ładnie...

    Uhu, to nie ma w standardzie iPhone że powyżej ceny 2k/zł telefony są
    wodoodporne? :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 23. Data: 2015-03-31 17:29:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfedn0$2m6$1@dont-email.me...

    > wielu ludzi. Poza iphone'owcami dla których jest to niemozliwe i dlatego
    > twierdzą, że nikomu to niepotrzebne

    Ty tak używałeś BT kiedy ostatnio?

  • 24. Data: 2015-03-31 17:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfedv7$3o6$1@dont-email.me...

    > <http://cdn.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2014/
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    O co chodzi?

    > i daltego iphoniarze noszą worki przejściówek bo ten kabelek do niczego
    > nie pasuje

    iPhoniarze noszą jeden kabelek.

  • 25. Data: 2015-03-31 17:33:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > O co chodzi?

    ślepy?

    > iPhoniarze noszą jeden kabelek.

    taaa, w reklamach

  • 26. Data: 2015-03-31 17:33:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ty tak używałeś BT kiedy ostatnio?

    w zeszłym tygodniu :)

  • 27. Data: 2015-03-31 17:34:03
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:11, Pszemol pisze:
    [...]
    > No ale co ma piernik do wiatraka?
    > Czy słuchawka BT służy do przesyłania plików?
    > Nie? To czemu nie działa do youtube czy internetowego radia?
    > Na iPhone4 działa ta sama słuchawka.

    No dobra, odniosę się do tego kawałka. Otóż...w Andku masz możliwość
    ROZDZIELENIA tych funkcji. Służy to głównie temu, że jeśli słuchawka nie
    używa strumienia audio to zwyczajnie działa dłużej. W Apple nie a nawet
    często słychać delikatny szum, jesli nic nie jest odtwarzane a słuchawka
    jest A2DP. Powoduje to większy drenaż baterii i krótsze działanie
    słuchawki. W Andku jest możliwość odłączenia tej funkcji, celem
    zaoszczędzenia energii (funkcja stała w sensie ustawień). Czyli
    podłączasz i już. W iPhone z tego co wiem, nie można tego zrobić "na
    stałe"...no ale to iPhone :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 28. Data: 2015-03-31 17:35:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Taa i tą samą ładowarką ładujesz swoją słuchawkę BT, tablet, powerbank i
    > wystarcza Ci jeszcze do kamery, aparatu a nawet do kamerki w samochodzie
    > :)...bo ja TAK :]

    No, niestety nie - właśnie się borykam z parszywymi, zawodnymi
    i niewygodnymi gniazdkami mikroUSB jak jakąś zarazą...
    Szkoda że UE nie przyjęła jako standardu Ligthning Appla, lepszy od
    microUSB!
    Ale USB już ma być nowe, symetryczne... tylko kiedy to nastąpi?
    I wtedy znowu będziesz kupował nowe ładowarki, i nosił 3 różne, no nie?

    > Uhu, to nie ma w standardzie iPhone że powyżej ceny 2k/zł telefony
    > są wodoodporne? :D

    Najwyraźniej nie jest to priorytetem dla użytkowników.
    Tak samo jak przesyłanie plików po BT.

  • 29. Data: 2015-03-31 17:36:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfeep4$6sl$1@dont-email.me...

    > w zeszłym tygodniu :)

    To raz... a kiedy poprzednio?

  • 30. Data: 2015-03-31 17:37:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Najwyraźniej nie jest to priorytetem dla użytkowników.
    > Tak samo jak przesyłanie plików po BT.

    jak wszystko czego Apple nie zaimplementowało.
    Widocznie priorytetem uzytkowników innych telefonów nie są erodujące
    wtyczki lightning